субота, 3 квітня 2021 р.

 05.04.21


Доброго ранку, юні дослідники! Сьогодні розпочинаємо нову тему, не менш цікаву.

                                                         


- Знайомить вас і веде 1 урок надзвичайно милий герой.

                                                    

1. Я досліджую світ       Пригода 1 
Знайомство з Хоботовичами (за твором Святослава Чернія "Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували")

   Привіт, друже чи подруго! Нумо знайомитися! Я — Муті Хоботович. Я живу разом зі своїми мамою, татком і сестричкою на сторінках нової книжки "Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували". Тож упродовж цього місяця ми подорожуватимемо разом! 


1. Вперед! Мені дуже подобається рух — часто я жодної хвилини не можу всидіти на одному місці. Тому спочатку пропоную трохи порухатися, ще й тема місяця в нас моя улюблена — "Рух і час" ☺. Відомо, що виконуючи різні фізичні вправи, ми водночас тренуємо не лише своє тіло, а й мозок.

Подивись, як правильно виконувати вправи, вибери кілька з них і виконай кожну по 8-10 разів.

                    https://www.youtube.com/watch?v=Sa3X1NkKwB8

                                                               

2. Більше дізнатися про письменника, який вигадав усіх Хоботовичів, можна, виконавши завдання 1 на сторінці 40 робочого зошита.

- Відмічай відповідними знаками біля кожного речення знання певної інформації, яку отримали з тексту.



На написання "Пригод Xоботовичів" Святослава Чернія надихнуло таке відео.




  • Як гадаєш, чому саме це відео так запам'яталося письменнику?
  • Поміркуй, що нового ти дізнався/дізналася завдяки цьому відео про слонів. Обговори це з однокласниками та однокласницями по телефону. Хто найдопитливіший?
 3. Виконай завдання 3 на сторінці 40 твого робочого зошита — пригадай, що ти знаєш про слонів, поміркуй.

4. Подивись відео про слонів і дізнайся ще більше!

                                                      



 5. А тепер я перевірю, що ти вже знаєш про моїх родичів ☺.     Виконай завдання 2 на сторінці 40 робочого зошита.


                                              


    6.  Розгорни підручник на сторінці 76 і прочитай звернення Святослава Чернія до тебе.

    7.  Ура! Пригоди розпочинаються! Дивись, яка картина про мою родину є у підручнику на сторінці 77. Роздивимося її разом!
                             


  • Що на картині фантастичне, а що звичайне?
  • Можливо, ви упізнали країну, де відбуваються неймовірні події? Що допомогло це зробити?
  • Звідки могли приїхати слони? Чи один варіант відповіді на це запитання існує?
  • Що слонам здалося дивовижним у Вівчарів?
  • А чим Хоботовичі могли вразити вовків?
  • Як ви гадаєте, про що розмовляють персонажі картини? Скільки розмов відбувається одночасно?
  • На с.78 підручника прочитай про подію, яка змінила звичний устрій життя родини слонів. 
  •    ( більше зможете дізнатись, прочитавши всю книгу)
                                        

    

  8. Цікаве знайомство у нас із тобою відбулося ☺. Сподіваюсь, що ми заприятелюємо! А ще ми гарно попрацювали!

Урок завершено!

  • Чи вдалося мені тебе здивувати?
  • А що нового ти дізнався/дізналася сьогодні?
  • Пригадай, що на уроці було найвеселішим, що — найцікавішим.

Підсумуй, чого ти навчився/навчилася сьогодні.

До зустрічі завтра. Бувай!




      2.  ЯДС ( техн.галузь)           Виготовлення й оздоблення  виробу із штучних матеріалів ( картону, пластику, пінопласту тощо ). Безпечні прийоми праці. Демонстрація результатів власної діяльності.

                                       

- Сім'я Хоботовичів не знала, що маленькі українські вовки полюбляють проводити час за виготовленням іграшок з різних матеріалів.

- Спробуйте виготовити сюрприз для них, використовуючи штучні матеріали. Пам'ятайте про безпеку при роботі з гострими предметами. Вибирайте будь - які матеріали, для допомоги скористайтесь зразками.



                              












-   Чекаю з нетерпінням чудові роботи творчих розумників.










































Немає коментарів:

Дописати коментар