неділя, 11 квітня 2021 р.

 12.04.2021

             Доброго ранку! Приємно знову зустрітися на сторінках блогу. Дякую всім, хто хоче вчитися і досліджувати цей чудовий світ!

                                                  


1. Я досліджую світ
- Новий тиждень - тиждень подорожей. Зараз ми не можемо поїхати в омріяне місто, гори чи до моря, але можемо подорожувати вдома із героями Хоботовичами. Давайте мандрувати разом!
                                       



- Попрацюй самостійно за посиланням:


- Впевнена, що  ти справився (справилась) з усіма завданнями. Але якщо виникли питання, звернись по допомогу до батьків або вчительки .

2.Українська мова     Виразне читання/слухання твору. Запис запитань за змістом почутого. Короткий переказ історії . Роль значущих частин слова.

 1) Урок он- лайн.
- З'ясували, що більшість слів складаються з двох і більше значущих частин. Кожна з них виконує свою роль і має своє значення.
- Закріпи вивчене , провівши дослідження (с.56 підручника).

2) Робота над твором. (працюй 12 і 13 квітня)
- Пропоную ознайомитися із новим героєм - це слон Гудзик. Написала про нього авторка Леся Воронина.

                                         

- Послухай початок історії.


                                       

- У Хрестоматії знайди і прочитай текст казки "Слон Гудзик і вогняна квітка", попередньо прочитавши передмову авторки, Лесі Вороніної.
- Послухай уривок із казки.


                                                     

- Запиши декілька запитань за змістом почутого.
- Спиши чарівну примовку, яку примовляв Гудзик. (стовпчиком)

Візьми в дорогу
Блакитний камінчик,
Вітер весняний,
Сонця промінчик,
Білу пелюстку,
Макове зерня -
Весну на літо
Пташка поверне.

- До слів КАМІНЧИК, ЗЕРНЯ добери кілька спільнокореневих слів, виділи закінчення, підкресли основу, познач корінь.

                                        

- Сподіваюсь, що ти захочеш продовжити роботу над казкою, тому чекай наступних завдань.

3. ЯДС: технологічна галузь.
 Виготовлення й оздоблення об'ємних виробів із штучних матеріалів. Добір необхідних пристосувань для оздоблення виробу. Безпечні прийоми праці. Демонстрація результатів власної діяльності.

- Дотримуйтесь безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань.
- Організуйте своє робоче місце за допомогою дорослих.

Письменниця Леся Воронина обожнює своїх героїв. Дуже велику увагу приділяє вона предметам, які грають велику роль у її творах.
- На с.142 Хрестоматії читаємо:

........щойно камінчик і макове зерня торкнулися землі, як серед фіалкових кущиків почали вигулькувати різнокольорові камінці - круглі, схожі на дивних істот, що жили тут з давніх давен.....

- Спробуй виготовити такі камінці, використовуючи різні матеріали ( пінопласт, картон, пластилін тощо).
- У мене є дуже багато камінців, привезених з подорожей. Тому знайшла такі зразки:

                                

- Можливо щось тебе зацікавить, тоді скористайся посиланням


- Бажаю чудової мандрівки у світ творчості!














Немає коментарів:

Дописати коментар