пʼятниця, 2 квітня 2021 р.

 02.04.21

Доброго ранку! Ось і квітень зустріли. Скоро все в природі заквітує. Спостерігайте за змінами, досліджуйте світ.

                                


1.Українська мова         Робота з дитячою книжкою. Робота з текстом О. Лущевської "Шашки"

1) Попрацюймо за Хрестоматією ( с.23 - 25). Із авторкою Оксаною Лущевською ви вже знайомі. Читали її чудові вірші про пелікана, кита, черепашенят ( можете перечитати).
- Текст називається "Шашки". Перед читанням спробуйте передбачити, про що цей текст, хто може бути його героєм.
- Прочитайте. Відмічайте героїв оповідання: як їх звати, хто вони. Також одразу звертайте увагу на пояснення слів у словничку.

2) Далі слідкуйте за читанням акторки ( пропоную читати з нею напівголосно).


                                    

- Чи зрозуміли ви, чому хлопчик залюбки грає в шашки сам із собою? Хто такі Люська і Марчик? Намалюйте їх.
- Що означає вислів " з головою поринули у гру"? Поясніть.
- Чи граєте ви з батьками в настільні ігри? Напишіть, в які.

3) - Чи сподобався вам твір? Що вас вразило і змусило задуматись? Що відчули після прослуховування оповідання? Дайте відповіді будь - яким відомим вам способом передачі інформації.

                             




Фізкультхвилинка



4) Самостійно попрацюйте за підручником "Українська мова" ( с.49).

- Ігри є і мовленнєві, які навчають, розвивають, допомагають ставити запитання і шукати на них відповіді

Гра " Будьмо уважними". Працюйте за завданнями. А у вільний час пограйте із батьками у цікаву гру: ставте один одному запитання на певну тему, відповідайте, але слів "так" або "ні" казати не можна.  Бажаю цікавості і веселощів.

2. ЯДС: математична галузь            Розпізнавання серед ситуацій із свого життя тих, що потребують перелічування об'єктів, вимірювання величин, обчислення. Створення макетів реальних та уявних об'єктів.

- Спочатку згадаємо, як ми визначаємо і впорядковуємо об'єкти за певними ознаками.


                                                   

- Основні ознаки:
.




- Виконайте цікаві завдання.



- На прогулянці спостерігайте  і спробуйте створити макети реальних та уявних об'єктів, впорядкувавши їх за однією або декількома ознаками.

- Виконайте малюнок на комп'ютері або на листку А4.

                                         



- Можете скористатися підказками із презентації з інформатики для 2 класу                  " Властивості об'єктів, значення властивостей".


- Бажаю гарних вражень! До зустрічі!






























                                          

Немає коментарів:

Дописати коментар