понеділок, 18 січня 2021 р.

            19.01.2021                                   Вітаю зі святом Водохреща!


                                                 



- Нехай у ваших родинах панують любов, мир та злагода!

1. ЯДС(природознавство).  (2 урока, 19.01 і 20.01).   Прості спостереження, досліди. Рукотворні тіла та матеріали, їхні властивості.Використання природних та штучних матеріалів у побуті.

1) Подивіться відео, пригадайте вивчений матеріал.

                                           

2) Обведіть зеленим природні об'єкти, червоним - рукотворні (або запишіть на листку і вклейте в зошит ЯДС ).





3) Отже, можемо об'єкти класифікувати.





4) Попрацюйте на відеоуроці. Називайте предмети відповідно до нашої класифікації. Спробуйте провести кілька запропонованих дослідів.


                               

5) Виконайте творчу роботу( оберіть те, що більше зацікавило).

1.Запропонуйте способи повторного використання рукотворних об'єктів.
2.Поясніть (записами або малюнком, колажем або відеоповідомленням), як бережливе ставлення до їжі, одягу, книжок, предметів побуту зберігає природу.

 Будьте справжніми дослідниками!

                        





2.Українська мова.     Робота з текстом.Читання оповідання із зупинками, міркуваннями та передбаченнями.Утворення і запис речень. Знаходження спільного і відмінного у творах.

- Працюйте за с.11 - 14.

- Перед читанням спрогнозуйте орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями.

- Читайте оповідання вголос, із зупинками. Міркуйте за кожним запитанням. Пробуйте передбачити, як будуть розвиватися події далі.

- Після читання відмітьте для себе, чи вдалося передбачити хід подій. Якщо це вийшло, відмітьте собі у щоденнику наклейку, ви розумники!

- Вчора слухали вірш О.Олеся "Ялинка". Сьогодні працювали над твором Д.Корсуна "Лісова красуня". Попросіть батьків зробити табличку (с.14, 5 завдання) і заповніть її (друкованими або писаними буквами), або виконайте роботу на комп'ютері з допомогою дорослих.

- Робота в зошиті.
- В тексті є виділені слова. Прочитайте їх. Виберіть 5 з них, які вас зацікавили.

- Запишіть з цими словами 5 речень, користуючись текстом оповідання. Наприклад:

Вітерець заводив жваву розмову. Друзі розповідали ялиночці про пори року. Інколи ялинка гралася, обсипаючи звіряток сніжком. (і так далі)

                                       Відпочиньте разом із Ялинкою!

         
 


3. Математика.     Складання виразів на додавання однакових доданків і заміна їх множенням. Обчислення виразів різних видів. Таблиця множення числа 2(складання і запис).

- Обчисліть, скориставшись зручним способом додавання:

50+3+20+2+15=
10+4+60+4+12=
30+50+2+2+2+4=
- Запишіть розв'язання задачі і відповідь:

У ящику лежало 24 зелених і 24 синіх цеглинок Лего. Туди поклали ще 12 цеглинок. Скільки всього цеглинок Лего стало в ящику?

-Виконайте завдання 6 і 7 на с.72 підручника.

Дайте очам відпочити. Дивіться на СНІЖИНКИ.

                              


- Попрацюйте за с.73.

-№1 -складіть рівності на додавання і множення.

2- перший множник, число, яке множимо;
5- другий множник, скільки разів взяли по 2;
10 - добуток, результат, який отримали.

- №2- читайте і пояснюйте, як отримуємо наступний результат.

Зверніть увагу: кожен наступний добуток збільшується на 2.

- У зошиті намалюйте і запишіть:

💥💥+💥💥=2*2=4
💥💥+💥💥+💥💥=2*3=6
💥💥+💥💥+💥💥+💥💥=2*4=8      (і так далі)

- Можна малювати кружечки або квадратики, зірочки або сніжинки. Знак множення - точка. Вивчіть напам'ять.

                     Творчості, розвитку мислення, працьовитості всім!

       
















Немає коментарів:

Дописати коментар