неділя, 17 січня 2021 р.

                     Доброго ранку і вдалого тижня, творчого і цікавого!


                                              


1.ЯДС(фізкультура).   Зимові рухливі ігри та естафети. Правила безпечної поведінки.

          






- Відпочивайте весело і обережно!

2. Українська мова .    Виразне читання вірша. Дотримання пауз. Обговорення прочитаного. Робота над логічним завданням" Порушена послідовність". Гра - дослідження"Коли слово, що називає дію, змінює форму?" Слухання вірша. Складання і запис сполучень слів: слово, що називає дію+ слова я, ми. ти, ви, він, вона, воно, вони.
- Працюємо за завданнями (с.10, 11).

1. Пригадайте і виразно прочитайте вірш Оксани Кротюк " Різдвяні гостинці". ( Хрестоматія, с.11)



- Читайте вголос, дотримуючись пауз.

2. Запишіть число, класна робота. Логічне завдання: запишіть назви тварин у тій послідовності, у якій вони зустрічаються у вірші.

 Білка, заєць,...............

3. Гра - дослідження.

- Слово, що називає дію, може змінювати форму залежно від часу дії та кількості предметів.

- Попрацюйте за табличкою: зверніть увагу на те, що в однині і в минулому часі, слова - дії ще й змінюються за родами - чоловічим, жіночим, середнім.

- Візьміть слова лиска, лось, ягня, синички, поєднайте зі словом радіти, запишіть утворені словосполучення за зразком:

Лиска раділа, лось радів, ягня раділо, синички раділи. (дія в минулому)

Лиска радіє, лось радіє,............................... (дія відбувається тепер)

Лиска радітиме, лось буде радіти, ................. (дія відбудеться в майбутньому)

- Добре. Сподіваюсь,що  із завданнями справились добре, читали виразно, писали охайно, перевіряли написане. Відпочиньте, порухайтесь.


        


4. - Послухайте вірш Олександра Олеся " Ялинка".


5.Творче домашнє завдання: с.11

- Запишіть число, домашня робота.

- Під час прослуховування персонажі вірша переживали певні емоції. Запишіть правильну послідовність емоцій через кому у 1 рядку.

- У наступних рядках поєднайте слова із двох колонок, запишіть кілька сполучень слів, у словах - назвах дій поставте наголос.

Зразок:

Я взувся, ти посади, ви порубаєте, він скинув, .........(8 - 10 словосполучень)

Чекаю гарних робіт. Удачі!

3.Математика. Дія множення і її суть. Знак дії множення. Вправи на заміну додавання множенням, множення - додаванням. Назви компонентів і результату діі множення.

- Пригадаємо: додавання однакових доданків називають МНОЖЕННЯМ.

- Помножити число 3 на 4 означає знайти суму чотирьох доданків, кожний з яких дорівнює трьом:

3*4= 3+3+3+3= 12               3- однаковий доданок; 4- кількість однакових доданків.

- За с.70 попрацюйте усно.

- Подивіться презентацію:

https://drive.google.com/file/d/1jEjnRQBh675O-_ztYNi119kNnNC5LUju/view?usp=sharing

- Попрацюйте за с.71, №1,2(№1- прочитайте рівності по-різному, №2 - письмово у зошити)

- Вивчіть і запам'ятайте назви компонентів і результату дії множення (за № 3,4, с.72 - попрацюйте усно)

-Щоб потренуватися і перевірити свої знання, для домашньої роботи візьміть №5 (виконуйте поступово, за годинниковою стрілкою, уважно, не поспішаючи.)

4. ЯДС. Сімейні і родинні цінності. Хто розумніший?


- Усіх членів родини ми називаємо родичами. Родина - це група споріднених людей, яка складається з жінки, чоловіка, дітей, бабусі, дідуся, що живуть разом.
- Рід  це кілька поколінь, що походять від одного предка. Рід - це сім'я прадіда, сім'я дідуся, ваша сім'я.

                                      Запитання для розумників:

- Як звуть татка твоєї мами?(тата)

- Як звуть твою бабусю?(бабусь)

- Скільки років твоєму таткові?(матусі)

- Хто в твоїй родині найстарший?(наймолодший)

- Ким тобі доводиться татова(мамина)сестра чи брат?

- Чудово, якщо ви змогли дати відповіді на всі запитання(а комусь, можливо, довелося звернутися по допомогу).

             

- Сьогодні прочитайте пригоду другу(с.12 підручника).

- Чи сподобалась ця пригода? Які враження? Намалюйте в зошиті (с.6) відповідний смайлик.

- Дослідіть, як змінилася поведінка хлопчика після олімпіади?Чому він відмахнувся від бабусі? Чи вважаєте ви, що бабуся знала про найвищу гору - Еверест? Чому ж вона сказала, що не знає? Де Захар звик бачити свою бабусю? Ким вона працювала? Чи хороша вона лікарка? Які слова в тексті це доводять? Чому хлопчик просив пробачення у бабусі?

- Пригадайте події та визначте, які твердження істинні, а які - хибні.Зафарбуйте відповіді зеленим чи червоним олівцями. 

- Чи знаєте ви професії своїх бабусь, дідусів? Підготуйте невеличку розповідь про це.

- Вам дуже повезло, ви щасливі, якщо у вашій родині злагода, взаєморозуміння, старші мудро підказують молодшим, молодші - шанують поради старших. Всі ми прагнемо, щоб нас шанували, прислухалися, давали право вибору. Але маємо пам'ятати, що родинні цінності створюємо всі разом.

- Спробуйте розібратися, у яких родинах взаємоповага є цінністю, а в яких - ні. Оберіть і наклейте у зошиті (завд.3) відповідні смайлики.

- Бажаю вашим родинам дружніх, добрих, дивовижних стосунків!

5. ЯДС(техн.галузь) 
  
 Планування та реалізація найпростіших трудових дій ( ремонт іграшок або книжок; догляд за домашніми тваринами чи рослинами; приготування нескладних страв; догляд за своїм одягом і взуттям, прибирання своєї кімнати або свого робочого місця).

- Ну що, трудяжки, обрали вид робіт? Чекаю фото від вас і ваших батьків!
Сподіваюсь, що це не єдиний день, коли ви виконуєте найпростіші трудові дії.


                                      Бажаю натхнення!




             















Немає коментарів:

Дописати коментар