Доброго всім зимового ранку! Сподіваюсь, що змогли помилуватися снігом і покататися на санчатах.
- Сьогодні і в суботу попрацюйте у блогах вчителів музичного мистецтва, інформатики та англійської мови.
- Не забувайте про правила безпечної поведінки взимку на вулиці, біля водойм, наодинці вдома, обережність при знаходженні невідомих предметів.
1. ЯДС(СЗО) Правила безпечної поведінки взимку. Зимові рухливі ігри.
- Отже, радійте, грайте і будьте уважними і обережними!
2.ЯДС (ГО) Що об'єднує родину?
- Які ознаки повинна мати спільнота, щоб можна було назвати її родиною?
По-справжньому щасливою можна назвати родину, в якій усі члени підтримують один одного, хвилюються, спільно проживають радісні і сумні події. Важливо, щоб не лише батьки турбувалися про дітей, але й діти так само розуміли почуття мами і тата.
У щасливих сім’ях завжди знайдуться спільні інтереси і теми для обговорення. Таким родинам не треба довго вигадувати заняття для дозвілля, тому що їм цікаво і весело разом.
- У кожній родині є свої традиції і це дуже чудово! Розгорніть підручник на с.9 і прочитайте вголос, яка є традиція у родині Захара. Дуже цікаво, чи зможете ви визначити, як звати родичів? То скільки ж онуків у Богдана Трохимовича?
- Чи зможете ви заповнити піраміду цінностей своєї родини? Спробуйте. Це в зошиті, на с.5.Та позначте 💗 те, що зміцнює родину.
- Дуже важливо, щоб родина знаходила час для спільних прогулянок та ігор. Щоб були фото, маленькі подаруночки і сюрпризи для кожного. Ви вже вмієте це робити, бо розумні, творчі і талановиті. Дуже хочу побачити вашу маленьку листівочку для тата чи мами, бабусі чи дідуся. (чекаю фото на вихідних)
- Спробуйте поекспериментувати разом із дітьми Захаром і Мирославою. А може запропонуєте всім нам якісь інші забави? О, це було б цікаво!
- Крім того, не забувайте дотримуватись певного режиму дня. Не спіть до 12, краще о 9.00 вже поснідати, трохи прибрати у своїй кімнаті, почитати, погуляти, допомогти мамі чи бабусі, ввечері разом провести час.
- А ось матусі давайте поспати хоч у вихідні. Зробіть ій чай з лимоном, подаруйте сердечко, і тоді вся родина буде щасливою.
-Самостійно попрацюйте за с.10, 11. Запишіть, які сімейні цінності ілюструють фото. Розгляньте ілюстрації і визначте, як ви здобуваєте гарний настрій зранку, чи лягаєте своєчасно спати, чи маєте свої секретики щодо здорового самопочуття.
Кілька цікавих порад для батьків:
3.Українська мова. Робота з текстом: аналіз вчинків персонажів. Виразне читання. Вибіркове читання (діалогів).Слова - назви дій.
- Працюємо за с.8, 9 підручника.
1. Вправа "Словник - помічник".
-Передбачте за назвою, про що йтиметься в оповіданні.
- Прочитайте текст напівголосно. Чи підтвердилися ваші передбачення?
- Далі працюйте за вправами 1,2,3( в класну роботу); 4 - усно і отренуйтесь у вибірковому читанні діалогів з кимось із родини; 5 (в домашню роботу). Випишіть 10 слів! Інші назвіть усно.
- На с.10 є різні запитання, які можна поставити до слів - назв дій.
Вірю, що справитесь із завданнями!
4. ЯДС(матем.галузь) Гроші. Виконання простих завдань на основі зібраних даних зі свого життя. Оперування грошима для розв'язання конкретних завдань.
https://drive.google.com/file/d/1eEAgwf2pyS2GSy2ndLQo03Mwrb6lh88Z/view?
https://drive.google.com/file/d/15lXZcpTTxtfUNnb-KsOb7OQNv6un0I9g/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1yOxHmqlQKW1uut-qO2agmNmA2Gabt_9h/view?usp=sharing
- Попрацюйте з картками. Можете завдання виконувати поступово, часу достатньо.
До зустрічі у понеділок!
Немає коментарів:
Дописати коментар