неділя, 21 березня 2021 р.

      22.03.21

                                                  ДОБРИЙ ДЕНЬ, РОЗУМНИКИ!


                                            ДУЖЕ ПОРАДУВАЛИ ВАШІ ТВОРЧІ РОБОТИ!

                                                                                     



1.ЯДС       Чи можуть звуки заподіяти шкоду?  
   
- Спробуйте дослідити, як звучать різні предмети. (за завд.4 на с.62 підручника). Звуки були дзвінкі або тихі, приємні або дратівливі тощо. Існує поняття "шумове забруднення".
- Роздивіться у зошиті об'єкти і позначте символом ті, що можуть стати причиною шумового забруднення. (с.33)
- Обчисливши вирази, отримаєте назву одного з видів шкоди навколишньому середовищу.
- Пам'ятайте, що ваші занадто гучні ігри вдома можуть спричинити у рідних і у вас порушення сну, головні болі, дратівливість і незадоволення сусідів.
- У лісі ніколи ви не почуєте одночасно крики всіх тварин, особливо навесні, у період появи малят. Тварини дуже реагують на різкі звуки, гучні крики. Чому ж люди не думають про спокій і здоров'я своїх рідних та оточуючих? Подумайте, чи завжди ви граєте цікаво, різноманітно, але без гуркіту, стукання, крику? Якщо сусіди затіяли ремонт і забули про час, треба чемно нагадати їм, що з 22 години це робити заборонено.
- Слухайте приємні звуки природи, ваш мозок буде працювати краще, настрій покращуватиметься, творчої енергії стане більше.

                                                        

2. Українська мова. (1 частина уроку - онлайн)          Виразне читання, слухання твору. Читання уривка  твору із зупинками, міркуваннями та передбаченнями за поданим алгоритмом. Перегляд серії анімаційного серіалу. Самостійне складання загадок про головних персонажів.
- Працюйте за завданнями с.39,40 підручника.
1. Послухайте твір Сергія Пантюка "Вінчі й Едісон". (слідкуємо за читанням актора)

                                      

2. Прочитайте уривок із твору ( Хрестоматія, с.103 - 104) із зупинками, міркуваннями та передбаченнями за поданим алгоритмом. ( Читаємо напівголосно з актором, після паузи - читаємо голосно, виразно, наслідуємо актора ).

                                                   Фізкультхвилинка

                                                         

- Далі порацюйте над загадками. (с.40)
- Назвіть ознаки, які допомогли знайти відгадку. Перегляньте 8 серію анімаційного серіалу "Моя країна Україна".

                                   

- Запишіть у зошит головних персонажів легенди, спробуйте скласти і записати 1-2-3 загадки про них.

3. ЯДС(технології)     Моделювання, конструювання та виготовлення виробів із елементів конструкторів або інших готових елементів (коробок, банок, стаканчиків тощо). Безпечні прийоми праці. Демонстрація результатів власної діяльності.

- Попрацюйте творчо! Спочатку доберіть необхідні матеріали до задуманого виробу. Самостійно зробіть припущення про потрібну кількість матеріалів для виконання завдання.
- Організуйте безпечне робоче місце за допомогою дорослих.
- Створіть свій виріб за зразком або шаблоном та власним задумом самостійно чи із допомогою дорослих.

                                        




                   
                                                                 






 Бажаю вам творчих ідей, цікавих відкриттів, задоволення від праці. Чекаю фотозвіти від маленьких розумників.






















Немає коментарів:

Дописати коментар