вівторок, 23 березня 2021 р.

 23.03.21

                                                              Доброго ранку всім! 

Весна радує нас первоцвітами. Милуємося і пам'ятаємо, що багато з них занесено до Червоної книги України. Бережімо природу рідної землі!

                                          


- Сьогодні падає сніг, зима не хоче відступати. 


- Для вас є можливість спостерігати за довкіллям, робити для себе відкриття. Можливо виникнуть нові ідеї, як вберегти красу природи.

                                                  

1. ЯДС : природнича галузь.         Винаходи людства та їхній вплив на життєдіяльність людини.

- Сьогодні поговоримо про солодке відкриття. Це печиво. Зокрема, вівсяне печиво, смачне і корисне.

                                               


Печиво родом із давнини, з'явилось разом із появою хліба. На Русі випікали печенька у формі різних фігурок, надаючи їм магічного значення. Обряди тодішньої культури спонукали випікати різноманітні фігурки тварин та рослин задля родючості та врожайності, здорового поголів'я та добробуту у сім'ях та родинах.

- За підручником (с.64) прочитайте текст "Про вівсяне печиво".

- Чи зацікавила вас ця історія? Чим? Пам'ятаєте свій перший досвід ліплення з вологого піску чи тіста? Так, це були "пасочки" або "печеньки". Наш мозок пам'ятає досвід предків і відтворює певні фігурки, образи.

                                        



- Також традиційно ми печемо пасхальний хліб, духмяний, солодкий, смачний, який символізує життя.

                                               



- Попрацюйте у зошиті (с.34).
- Утворіть і запишіть словаза №1. Згадайте чи вигадайте історію про печиво і запишіть її. (Для зручності накресліть лінії у №2. Потім заповніть квадрати наліпками за логічним завданням №3.
- Спробуйте придумати свій рецепт печива. А може і спечете разом із мамою або бабусею? Тоді чекаю фото. Ваші творчі роботи неперевершені!

                                                     

2. Українська мова (1 част. уроку, 2 - онлайн).      Виразне читання, слухання твору Л.Денисенко "Як Шуша познайомився з Гагою". Читання із зупинками та передбаченнями за поданим алгоритмом.

- У підручнику (с.44) є завдання щодо роботи над текстом. Текст прочитаєте у Хрестоматії (с.76- про автора, с.77 - 81 текст., словничок).
- Послухайте текст.

                                        



- Бажаю творчості, розвитку, нових ідей!



                                              







Немає коментарів:

Дописати коментар