понеділок, 29 березня 2021 р.

 30.03.21

Привіт! Сподіваюсь, ви бадьорі і готові працювати разом зі мною.


  1. "Я досліджую світ"      Які винаходи допомагають людям з інвалідністю?

Розгорніть підручник на сторінці 71 і виконайте завдання 1. Поміркуйте, що спільного в усіх людей на планеті. (запишіть в зошит з укр.мови)

  • Подумки пригадайте, що спільного у вас та ваших однокласників, з якими ви часто працюєте в одній команді.
  • Що об'єднує всіх дітей у нашому класі?
  • Чи можете ви додати ще якісь спільні ознаки? (продовжіть запис у зошиті)


                                        - Зараз пропоную подивитися мультфільм.

                 https://www.youtube.com/watch?v=8B3PBCLpRMo

                                                        



Поміркуйте над такими запитаннями:

  • Що робив хлопчик на початку мультфільму?
  • Який у нього був настрій? Як ви вважаєте, чому?
  • Який подарунок зробила мама своєму синові?
  • Чи зрадів хлопчик подарункові після того, як розкрив коробку? Як ви гадаєте, чому?
  • А який настрій був у цуценяти?
  • Чи обмежувала песика його фізична вада?
  • Як ви вважаєте, чого навчився хлопчик у свого нового друга?(чекаю ваших аудіовідповідей)
- Виконайте завдання 1 на сторінці 38 робочого зошита.

- Подивіться на відео, як працює песик-поводир.


                                    

  • Як упізнати песика-поводиря на вулиці?
  • Чому людині потрібна допомога песика? Як вона почуватиметься без нього?
  • Чи можна назвати песика-поводиря очима людини, яку він веде?
  • Як поводиться песик?
  • Чому інші люди пропускають песика-поводиря, куди б він не йшов?
  • Чи бачили ви таких песиків на вулиці? Розкажіть про свої враження.
  • Як треба поводитися, коли поряд йде такий песик?(буду рада вас почути)
- Трохи відпочиньте, порухайтесь.


                                    

- Можна продовжувати роботу.

- Виконайте завдання 2 на сторінці 71 підручника.

  • Як ви уявляєте автополив для рослин?
  • Чому назва саме така? (Для відповіді уважно прочитайте слово та поміркуйте, із який двох слів-частинок воно складається.)


Вода крапельками поступово входить у ґрунт і рослина отримує вологу.

А тепер розв'язуйте задачку! Зосередьтеся, і у вас точно все чудово вийде!

  • Поміркуйте, як перевірити відповідь.
  • Є кілька способів!
    • Намалюйте схематично план квартири Наталочки та "розставте" на ньому квіти.
    • Покажіть свою відповідь рідним: вони допоможуть перевірити.
    • ( чекаю ваші чудові роботи)
    • 2. ЯДС: природнича галузь                                                 Догляд за кімнатними рослинами. Складання правил догляду за рослиною. Ідеї щодо правильного вибору рослин і догяду за ними.
  • - Я дуже люблю рослини, які вирощують у своїх вазонах люди. Яких тут тільки нема… Та, на жаль, назви в них складні якісь… ніяк не запам'ятаю.
    • А у вас є кімнатні рослини?
    • Чи знаєте їхні назви?  Подивіться відеопрезентацію і пригадайте назви кімнатних рослин.
                                      

  • Які з цих рослин є у вас вдома? А пригадайте, які ростуть у класі.
  • Якщо вам ще не відомі назви всіх рослин у квартирі, то поміркуйте, як їх можна дізнатися.
  • Намалюйте одну з рослин і запишіть, як її треба доглядати.(залишіть місце для ще одного запису)
  • Згодом ми  в класі зможемо скласти альбом кімнатних рослин!

Наталя розповіла, що кімнатні рослини потребують правильного догляду, і склала поради. Прочитайте їх.

Як доглядати за кімнатними рослинами?
  • Обережно розпушуй ґрунт, щоб коріння краще отримувало воду й повітря.
  • Поливай рослинку водою кімнатної температури.
  • Рослини дихають за допомогою листя, тому протирай його чистою губкою чи шматочком тканини, змоченим у теплій воді.
  • Обережно звільняй рослини від сухого листя й квітів.

Лайфхаки щодо догляду за кімнатними рослинами:





  • Чи все вам було знайомим?
  • Занотуйте у блокнот поради, які почули вперше. (ми можемо користуватися мудрими ідеями)
  •  Які рослини у вашїй квартирі потребують такого догляду?
  • Пригадайте або дізнайтеся, чи за всіма кімнатними рослинами догляд однаковий. Як гадаєте, чому так виходить?
А ще дівчинка вважає, що рослинки відчувають нашу любов до них. Тому можете із ними лагідно поговорити, похвалити за вроду і подякувати за пишний цвіт ☺.

  1. Виконайте практичну роботу: з дозволу рідних оберіть будь-яку кімнатну рослину. Доглядайте її, як радить Наталя. Можливо, ваші рідні мають й інші поради для догляду за кімнатними рослинами — не нехтуйте ними.
                                           
(це моя улюблена рослина)

 - Уявіть, що ваша кімнатна рослина розповіла вам свою історію. Якою вона була б? Запишіть цю історію біля малюнка своєї рослини.   (ви залишили місце для цієї роботи)
  • 2.       Прочитайте історію своїм рідним або друзям чи однокласникам/однокласницям, а вони прочитають вам свої. Усім буде дуже цікаво!
  • Поміркуйте, як здійснити цей задум. Які пристрої вам для цього потрібні?
  • Можете сфотографувати роботу і надіслати мені—  прочитаю і порадію вашим успіхам ☺.
                                         

Мені сподобався наш  урок, і моїм кімнатним рослинкам — теж. Вони дякують мені!!

  • А які ваші враження?
  • Поміркуйте, як кімнатні рослини можуть подякувати нам. А ми їм?
  • Що вам ще цікаво дізнатися про кімнатні рослини? Як ви можете здійснити цей задум?

                 Буду з нетерпінням очікувати на нашу зустріч завтра. До побачення! До завтра!












Немає коментарів:

Дописати коментар