четвер, 25 березня 2021 р.

 26.03.21

                                                        Доброго ранку!

Давайте помандруємо у довкілля. Це може бути місто, село, озеро, гори тощо.

                                                  




1.ЯДС: природнича галузь        Вплив дюдини на довкілля. Охорона природи.

- Думаю, що така краса має існувати і для майбутніх поколінь.


- Люди втілили чимало ідей у свої винаходи. Тепер ми маємо машини, які збирають врожаї яблук, а також користуємося пакетами, в яких ці яблука несемо з ринку чи магазину. 

- З чого виготовляють ці пакети? Розгорніть зошити на с.36, №1, складіть пазл і дізнайтеся, який винахід може бути небезпечним для довкілля.

- Фона Смарт захворіла, тому Мішковинка вирішила провідати подругу. Вона спакувала вівсяне печиво з шоколадом у поліетиленовий пакет.

- На сторінці 68 підручника, №2, прочитайте, на що бабуся звернула увагу? Чи погоджуєтесь ви з тим, що поліетилен - це винахід, який є небезпечним? Подивіться відео і переконайтесь у правильності такого висновку.

                                                

- Поміркуйте, хто винен у тому, що поліетилен шкодить природі?
- Як кожен із нас може зменшити цю шкоду?

- Перевіримо. чи уважно ви дивилися відео. Виконайте №2 у вашому зошиті.

- Тепер я обов'язково спробую уникати використання поліетилену у побуті? А ви? Чи є нові ідеї? Напишіть їх або зробіть звукозапис для всіх.

- Поміркуйте і виконайте №3. Складіть і запишіть власні поради.

                                             Фізкультхвилинка для відпочинку

                                               



Мішковинка зробила упаковку для печива з паперу. (с.68 №3) Можливо ви придумаєте свій варіант упаковки на уроці ЯДС: технології?






- Сподіваюсь, що ви дотримуєтеся всіх умов карантину, не гуляєте у місцях, де є скупчення людей.Фона Смарт легковажно поставилася до цієї простої поради і тепер захворіла.

- Прочитайте на с.67, №1, як вирішила Мішковинка розважити подругу.

- А ви вмієте користуватися флешкою? З дозволу батьків потренуйтеся переносити будь - які файли з комп'ютера на флешку.

- Поміркуйте, коли вам може знадобитися це вміння? Чим зручна флешка?

- Розгляньте алгоритм копіювання файлу на флешку.

- Знайдіть в інтернеті різні флешки.

                                              



- Яка вам подобається найбільше? Спробуйте вигадати дизайн флешки та намалюйте ескіз.

- Зовні флешки різні, а от усередині вони майже однакові. Подивіться, як влаштована флешка.


                                            

- Працюючи за комп'ютером, слід перериватися і робити гімнастику для очей. Виконайте вправи спочатку із тигриком, а потім ще раз самостійно, не дивлячись в монітор.

                                                       


- А тепер прочитайте правила поведінки поруч із хворими . Добре запам'ятайте їх.

 Мішковинка передала печиво через рідних подружки. Потім знайшла інформацію про те, як зберегти довкілля. Потренувалася у копіюванні файлу на флешку. Також дізналася дещо неочікуване про досліди (с.69). Прочитайте, зробіть висновки.

- Гарно ми сьогодні попрацювали! Підсумуйте, чого ви навчилися? Що нового дізналися? Про що хотіли б дізнатися більше? Як отримати потрібну інформацію?

              Удачі у ваших дослідженнях! Нехай ваші досліди принесуть корисний результат.

2.Українська мова                Розвиток зв'язного мовлення. Українська анімація. Перегляд і пошук інформації про винаходи. Створення "Абетки винаходів", згаданих у мультфільмах.

- Переглядаючи мультфільми, думайте, на яку вони тематику, спостерігайте за використанням кольору, музики. Виписуйте у нотатник чи чернетку назви винаходів, які пізніше запишете в абетку. Визначайте тему і мету цих простих візуальних медіатекстів.

1. Проєкт "Світ чекає на відкриття". Перегляд мультфільму "Вертоліт".

                                               


- Подумайте, яка комаха " підказала" створення такого винаходу? Прочитайте у підручнику текст (с.47), подумки відзначте для себе, чи цікава ця інформація, знали ви про це чи ні.
 .
- Доберіть заголовок до тексту, запишіть його посередині рядка, спишіть перший абзац.

- З нового рядка випишіть з тексту всі власні назви через кому. Пам'ятаймо, що всі власні назви пишуться з великої літери.

2. Анімаційний серіал "Моя країна Україна". 9 серія.

                                       

- Обговоріть із батьками отриману інформацію. Якщо потрібно, передивіться мульфільм, зупиняйте відео, коли потрібно записати винахід. Всі записані назви розмістіть в алфавітному порядку.

- Посередині наступного рядка запишіть "Абетка відкриттів".

- З наступного рядка через кому запишіть слова - назви відкриттів, але можете дописати й ті назви, які ми вивчили за кілька тижнів, добавте і слово вертоліт або гелікоптер. Цікаво, у кого з вас слів буде більше? Позмагаймося?



Бажаю вам цікавої роботи, у вихідні - гарного відпочинку. Гуляйте, читайте, малюйте, робіть рідним сюрпризи. Посміхайтеся і радійте весні!

                                        


 

















Немає коментарів:

Дописати коментар