неділя, 28 березня 2021 р.

 29.03.21

Привіт! Розпочинаймо новий тиждень. Сьогодні у нас нова, дуже загадкова історія. Чи готові ви сьогодні до детективного розслідування? Тоді вмощуйтеся зручніше. Починаймо!

                                     


1. ЯДС (СЗО/ГІ)   Досліджую свої можливості. Описую свої почуття в різних ситуаціях. Пригода 4. Майже детективна історія ( за оповіданням Микити Лукаша).

2. ЯДС (технологічна галузь)    Виготовлення виробу з паперу в техніці "орігамі". Безпечні прийоми праці. Демонстрація результатів власної діяльності.

Як настрій? Сподіваюся, вам, як і мені, подобається розгадувати загадки. Спробуйте свої сили! Розгадайте загадки про особливих тварин, більшість із яких уміють те, що вміють літаки. Здогадались? Дивіться відео! 

                                  


- Гадаю, вам сподобалося. Поміркуйте, що вам допомогло розгадати загадки?

  • А тепер спробуйте скласти свої загадки. Це вже робота набагато складніша. Придумайте загадку та розкажіть її своїм рідним за чаєм. Чи впоралися вони? Чому? Можливо, вам варто вдосконалити загадку? Як саме?
  • Репетиція відбулася! Можете надиктувати свою загадку на диктофон у смартфоні та переслати її однокласнику/однокласниці чи вчительці. Цікаво, чи швидко вони розгадають її!
  • Чи сподобалася вам така робота? Намалюйте смайлик, який відображає вашу відповідь. Щоб вам було зручно, пропоную такі варіанти. Але можете вигадати і свого смайлика!

Прочитайте "Майже детективну історію" (підручник с. 70). Вмощуйтеся зручно, читайте уважно.

  • Поміркуйте, які риси характеру допомогли Мішковинці розв'язати детективну історію.
  • Чи всі слова вам були зрозумілими? Випишіть незрозумілі слова на аркуш. Довідайтеся, що вони означають. Для цього ви можете:
    • Знати значення слова у тлумачному словнику.
    • Відшукати інформацію в інтернеті.
    • Запитати в інших людей.
    • Розгорніть свій робочий зошит на сторінці 37.  Виконайте  завдання 1 і 3.
                                        Фізкультхвилинка

                               

-Чи знаєте ви, хто такий крук? Розкажіть батькам, що ви знаєте про цього птаха. Чи бачили ви його? Розкажіть про свої враження.
  • Опишіть крука: який він на вигляд?
  • Як іще його називають?
  • Які птахи на нього схожі?
  • Як відрізнити цього птаха від інших (в зошиті з української мови)
                                       


- А чи  знаєте, який у крука голос?
-   Спробуйте відтворити ці звуки.
  • Запишіть голос крука літерами. Коли матимете час, можете подивитися, як записали голос крука ваші однокласники та однокласниці, й порівняти зі своїми записами.
  • Подивіться відео. Що нового ви дізналися про крука? Таке враження, що крук про щось розповідає. Пофантазуйте і перекладіть його повідомлення.
                                    

-Розгорніть свій робочий зошит на сторінці 37
Виконайте завдання 2.

- Послухайте пісеньку Вольфганга Моцарта та Антоніо Сальєрі.


- Відпочили? Тоді розпочинаємо 2 урок.
Зробимо крука у техніці оригамі за відеоінструкцією. Для цього візьміть аркуш чорного паперу. Подивіться відео й хутко беріться до роботи. Я переконана, що у вас все вийде!!!


  • Чим ваш особистий крук схожий на справжнього птаха?
  • Знайдіть в кімнаті місце, де цей крук житиме.
  • Чекаю ваших відеозвітів із птахами!
    - Ви дуже гарно попрацювали! Тому маєте сюрприз від Мішковинки.
            Перегляньте мультфільм "Пригоди лісових друзів. Детективна історія".


- Ну що, детективи, сподобались вам розслідування? Чи змінився настрій? Як?
- Ваш організм дорослішає, тому ви здатні самостійно відзначати свій фізичний та емоційний стан. Вчіться знайти для себе вправу, яка допоможе розслабитися, зняти втому тощо. Це можуть бути гімнастичні вправи, дихальні вправи, музика, прогулянки, зміни виду діяльності. Станьте детективами для себе, щоб бути здоровими, веселими, кмітливими. Досліджуйте свій організм. Удачі!















Немає коментарів:

Дописати коментар