Добрий день всім! Останню чверть навчального року розпочато. Дякую всім, хто долучився до роботи!
- Пройшла Масляна, думаю, ви навчилися смажити млинці та оладки. А чи знаєте, що цей тиждень означав у житті українців?
- Розпочався Великий піст, який має 47 днів. Багато людей намагаються не їсти м'яса, риби, яєць, молочних продуктів. Це по віруванню і самопочуттю. Дітки мають знати, що основне - це бути чемними, ввічливими, обмежити сидіння в гаджетах, більше читати корисного і повчального, творчо розвиватися, бути позитивними, дослухатися до порад батьків.
1. ЯДС ( природознавство) Як втілювати ідеї в життя. Використання природних і штучних матеріалів у побуті (власні ідеї).
1). Перегляд мультфільму. Геніальний хлопчик Расті обожнює винаходи. Разом із подругою Рубі та командою роботів, він постійно створює цікаві та НЕОБХІДНІ винаходи. Дивіться!
- Отже, багато своїх ідей можна використати з користю для себе, своїх друзів. Наприклад, придумати цікаву гру.
- Прочитайте на с.57 матеріал розділу "Як втілювати ідеї в життя?"
- Ми вдома використовуємо надувні кульки. Це так весело! Кожен свою кульку ще й розмальовує фломастером. Дути корисно дмухати для роботи легенів.
- Поділіться своїми ідеями щодо веселого і корисного відпочинку. А після гри виконайте завдання у зошиті на с.29. Удачі!
2). Використання природних і штучних матеріалів широко розповсюджено у нашому побуті.
- Ми говорили про цікаві забави, це одна з них.
- Є і корисні відкриття, які допоможуть зберегти, наприклад, зуби.
Потрібно: прозора банка, мушля, оцет.
Хід експерименту: кладемо мушлю в банку, заливаємо оцтовою кислотою.
Що бачимо? Від мушлі починають відділятись бульбашки вуглекислого газу. Через деякий час мушля починає руйнуватись.
Чому так? Одним із складників мушлі є карбонат кальцію. З цього елементу також складається наша зубна емаль. Під дією кислоти він руйнується – як і зуби, якщо за ними не доглядати. Щоб цього не сталось, зуби потрібно не тільки ретельно чистити, а і їсти менше цукру – у взаємодії з мікробами ротової порожнини солодке перетворюється на кислоту.
- Роздивіться, прочитайте, знайте, використовуйте у побуті:
2. ЯДС(технології) Виготовлення виробу з природного чи штучного матеріалу. Безпечні прийоми праці. Демонстрація результатів власної діяльності.
- Подумайте, що вас дуже цікавить, з якими матеріалами хотіли б попрацювати. Це можуть бути овочі чи фрукти(з дозволу батьків).
- Або виготовіть краватку чи метелик для Незнайка з різних матеріалів, або з мамою чи бабусею й самого героя створіть. Будьте обережні при роботі з гострими предметами!
- На цю роботу - тиждень. Чекаю фото, а потім зробимо виставку ваших робіт.
- Творчості вам і бажання творити!
- Коли на вулиці холодно, або у вас вільний час, послухайте казку М.Носова" Пригоди Незнайка та його друзів".
- Нехай навчання та відпочинок будуть цікавими, креативними, винахідливими!
Немає коментарів:
Дописати коментар