четвер, 25 березня 2021 р.

 25.03.21

            Вітаю юних винахідників, дослідників, творчих учнів нашого класу!

          Дякую всім за старання, терпіння, бажання працювати. Письмо - одне з винаходів людства, яке змінило життя людей. Крім того, у вас є чудові зошити, ручки, багато корисних речей, які допомагають у навчанні. Тому чекаю гарних робіт.

                                                





(Так розвивалось письмо.)


1.Фінансова грамотність              Розділ " Я - споживач". Споживач -" король" ринку. Товар, його ціна.   (в зошитах шукайте теми, сторінки можуть не співпадати)

 Споживач - кожен з нас, бо люди купують, замовляють, використовують товари чи послуги.

Споживання - використання товарів.

Розгорніть зошит (с.31). Ви - "королі" споживчої спільноти.

                                           




-  Отже, відправляйтесь за покупками! Не забудьте взяти ЧЕК, розрахувавшись за придбаний товар.






- Перед тим як купити товар, прочитайте інформацію на етикетці, особлива увага - терміну придатності! (№2).



-Товари - це речі, які купують або продають. Вони задовольняють потреби людини.

- На с.33 виконайте завдання №1.
- У магазинах, аптеках, банках, кафе, транспорті нам надають ПОСЛУГИ.

- С.33 - виконайте №3, а на с.34 - №2. (Подумайте, чому продавець нічим не допоміг покупцеві?)
- Відпочивши, виконайте завдання 4, 5, де потрібно намалювати товари, які ви купуєте самостійно чи з батьками.

                                            

- За допомогою батьків дайте відповіді на запитання і завершіть роботу у зошиті, давши пораду дівчинці і розмалювавши привабливо обгортку цукерки, щоб всім захотілося її купити. За бажанням домалюйте товари, які б хотіли самостійно купити.

- Запропонуйте батькам подивитися корисне відео "Захист прав споживачів". Це корисно знати всім.

                                   


- Отже, знайте права споживачів. Вдалих покупок!

                                           


2. ЯДС: мовно - літ .галузь. + інформатика.
       Способи отримання інформації. Легенди. Перетворення інформації. Створення ілюстрацій до легенди з анімаційного серіалу. Поняття "Поштовий індекс". Добір заголовку до тексту. Запис спільнокореневих слів.

- Вчителі інформатики передали для вас відео, в якому повторюються способи отримання інформації.

                                              
             

Медіа - засоби, які зберігають і поширюють різну інформацію. Інформація може подаватися через текст, малюнок, фото, відео, схеми, піктограми, графіки тощо.

- Спробуйте за допомогою цифрових пристроїв створити простий текст (привітання, запрошення, рецепт печива чи пораду тощо ). Відправте свій текст  мені. Можете використати смайлики, завантажені картинки.

- В наш час люди рідко пишуть листи. Зараз вони здебільшого ділові. Варто знати , що таке "поштовий індекс", бо крім електронних листів існують ще й звичайні, які відправляють у конвертах поштою. Свого часу це було справжнє відкриття, яке і в наш час допомагає вашому важливому листу швидко попасти в більшість країн світу.

                                         





- На с.43 підручника прочитайте текст, спишіть підкреслені слова, виділіть у них закінчення, основу, корінь.

- Після відпочинку перегляньте 7 серію анімаційного серіалу "Моя країна Україна" - "Тернопільська квітка".(легенда)

Легенда -  казкова або фантастична розповідь про незвичайну подію, що відбулася в минулому.

                                            

- Дайте письмові відповіді на запитання 2 завдання.

- Спробуйте перетворити інформацію з одного виду в інший: створіть ілюстрацію до легенди (можна використати пластилін і виліпити квітку терену. зробити аплікацію), або запишіть свій аудіопереказ легенди.

                            Бажаю творчої енергії і натхнення! Творіть і розвивайтесь!

                                                      










                                             
















                                                         







Немає коментарів:

Дописати коментар