середа, 15 квітня 2020 р.

15 квітня

      Добрий день, трудяжки!

      Починаємо роботу. Всім похвала за бажання, терпіння, старання!

      1. ЯДС (природознавство). Повторення про природні явиша. Зміни в неживій природі навесні.

      Вчора випав сніг. Хтось зрадів, дехто здивувався. Але в природі і не таке буває... Сьогодні згадаємо явища природи.
      - Відміть для себе, які явища природи тобі відомі, які для тебе приємні, які викликають тривожність, а які - бажання дізнатися про них більше.



      2. Українська мова. Читання текстів. Частини тексту. Запис речень.

      - Прочитай текст-розповідь. Його можна вважати науково-популярним. Науково-популярні тексти - це ті, в яких певні дослідження вчених записані у простій і цікавій формі для багатьох читачів.


      Жайворонок - одна з небагатьох пташок, яка співає в польоті.
   Зовні жайворонки непримітні: сірі, з темним ряботинням. У полі, на луці з таким забарвленням їх важко помітити. Особливо непримітна самочка - ні піснею, ні стрімким польотом не привертає до себе увагу. Доки самець співає, вона тихенько шукає поживу у траві або сидить затаївшись.
   Живляться жайворонки комахами, а також насінням бур’янів.



      - Згадай частини тексту:

ЗАЧИН, ОСНОВНА ЧАСТИНА, КІНЦІВКА.

      - Визнач в поданому тексті зачин і прочитай.

    Жайворонок - одна з небагатьох пташок, яка співає в польоті.

      - У зачині є підказка про кого йдеться мова в тексті.

  - Далі основна частина, на яку припадає розповідь про цю пташку з науковими дослідженнями за нею.

     - У кінцівці дається підсумок сказаному, робиться висновок, виявляється власне відношення до прочитаного. В цьому тексті немає кінцівки. Разом з батьками спробуй її придумати, це твоє творче завдання.   

     - Дай заголовок цьому тексту і спиши кілька речень.

      3. Математика. Довжина. Сантиметр.

      - Сьогодні працюй за с. 148, 149, 150, 151.
     
      Довжину, ширину, висоту предметів можна вимірювати сантиметрами.

      - На уроках ми вже знайомилися з цією довжиною. У тебе є зручна лінійка з позначками 1-10, 1-15, 1-20 тощо. За допомогою лінійки виконай №3 (с. 149), №5, 6 (с. 150).
     
      - Довжини можна порівнювати, наприклад 7 см > 6 см, 1 см < 2 см. В зошит запиши і порівняй довжини (>; <; =):

      10 см     1 см               2 см      1 см + 1 см
        9 см     8 см             19 см      17 см + 1 см
      20 см     21 см           25 см      22 см + 3 см

      На с. 151 прочитай задачі №5 і одну з них запиши з розв'язанням. Зверни увагу, що в скороченні см крапка не вставиться. Більший позначається як довший, менший - коротший.

Задача

1 в. - 4 см
2 в. - ?, на 2 см довший

Розв'язання

4 + 2 = 6 (см)

Відповідь: другий відрізок - 6 см.

      Бажаю успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар