Добрий день, трудяжки!
Починаємо роботу. Всім похвала за бажання, терпіння, старання!
1. ЯДС (природознавство). Повторення про природні явиша. Зміни в неживій природі навесні.
Вчора випав сніг. Хтось зрадів, дехто здивувався. Але в природі і не таке буває... Сьогодні згадаємо явища природи.
- Згадай частини тексту:
ЗАЧИН, ОСНОВНА ЧАСТИНА, КІНЦІВКА.
- Визнач в поданому тексті зачин і прочитай.
Жайворонок - одна з небагатьох пташок, яка співає в польоті.
- У зачині є підказка про кого йдеться мова в тексті.
- Дай заголовок цьому тексту і спиши кілька речень.
3. Математика. Довжина. Сантиметр.
- Сьогодні працюй за с. 148, 149, 150, 151.
Довжину, ширину, висоту предметів можна вимірювати сантиметрами.
- На уроках ми вже знайомилися з цією довжиною. У тебе є зручна лінійка з позначками 1-10, 1-15, 1-20 тощо. За допомогою лінійки виконай №3 (с. 149), №5, 6 (с. 150).
- Довжини можна порівнювати, наприклад 7 см > 6 см, 1 см < 2 см. В зошит запиши і порівняй довжини (>; <; =):
10 см 1 см 2 см 1 см + 1 см
9 см 8 см 19 см 17 см + 1 см
20 см 21 см 25 см 22 см + 3 см
На с. 151 прочитай задачі №5 і одну з них запиши з розв'язанням. Зверни увагу, що в скороченні см крапка не вставиться. Більший позначається як довший, менший - коротший.
Починаємо роботу. Всім похвала за бажання, терпіння, старання!
1. ЯДС (природознавство). Повторення про природні явиша. Зміни в неживій природі навесні.
Вчора випав сніг. Хтось зрадів, дехто здивувався. Але в природі і не таке буває... Сьогодні згадаємо явища природи.
- Відміть для себе, які явища природи тобі відомі, які для тебе приємні, які викликають тривожність, а які - бажання дізнатися про них більше.
2. Українська мова. Читання текстів. Частини тексту. Запис речень.
- Прочитай текст-розповідь. Його можна вважати науково-популярним. Науково-популярні тексти - це ті, в яких певні дослідження вчених записані у простій і цікавій формі для багатьох читачів.
Жайворонок - одна з небагатьох пташок, яка співає в польоті.
Зовні жайворонки непримітні: сірі, з темним ряботинням. У полі, на луці з таким забарвленням їх важко помітити. Особливо непримітна самочка - ні піснею, ні стрімким польотом не привертає до себе увагу. Доки самець співає, вона тихенько шукає поживу у траві або сидить затаївшись.
Живляться жайворонки комахами, а також насінням бур’янів.
- Згадай частини тексту:
ЗАЧИН, ОСНОВНА ЧАСТИНА, КІНЦІВКА.
- Визнач в поданому тексті зачин і прочитай.
Жайворонок - одна з небагатьох пташок, яка співає в польоті.
- У зачині є підказка про кого йдеться мова в тексті.
- Далі основна частина, на яку припадає розповідь про цю пташку з науковими дослідженнями за нею.
- У кінцівці дається підсумок сказаному, робиться висновок, виявляється власне відношення до прочитаного. В цьому тексті немає кінцівки. Разом з батьками спробуй її придумати, це твоє творче завдання.
- Дай заголовок цьому тексту і спиши кілька речень.
3. Математика. Довжина. Сантиметр.
- Сьогодні працюй за с. 148, 149, 150, 151.
Довжину, ширину, висоту предметів можна вимірювати сантиметрами.
- На уроках ми вже знайомилися з цією довжиною. У тебе є зручна лінійка з позначками 1-10, 1-15, 1-20 тощо. За допомогою лінійки виконай №3 (с. 149), №5, 6 (с. 150).
- Довжини можна порівнювати, наприклад 7 см > 6 см, 1 см < 2 см. В зошит запиши і порівняй довжини (>; <; =):
10 см 1 см 2 см 1 см + 1 см
9 см 8 см 19 см 17 см + 1 см
20 см 21 см 25 см 22 см + 3 см
На с. 151 прочитай задачі №5 і одну з них запиши з розв'язанням. Зверни увагу, що в скороченні см крапка не вставиться. Більший позначається як довший, менший - коротший.
Задача
1 в. - 4 см
2 в. - ?, на 2 см довший
Розв'язання
4 + 2 = 6 (см)
Відповідь: другий відрізок - 6 см.
Бажаю успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар