неділя, 26 квітня 2020 р.

27 квітня

      Добрий день всім! Наш тиждень має назву "Світ рослин". Дослідження стосуються таких питань:

- Чому людина не може жити без рослин?
- Що потрібно рослинам для життя?
- Що спільного між усяма рослинами?
- Як берегти рослини?

      1. ЯДС (природознавство). Світ рослин та їх значення для людини.

    Матінка - природа подарувала нам чудовий світ, який не залишає людей байдужими. Він чарує своєю вродою, таємничістю, різноманіттям. Це - світ рослин.



      - Уявімо, що на землі не залишилося жодної рослини. Що тоді станеться?

      БЕЗ РОСЛИН МИ НЕ ЗМОЖЕМО ЖИТИ!

      - Чому? Поясніть, будь ласка!




      - Подумали? Запитали у батьків? Читали? Дивилися кіно- чи документальний фільм?
      - Тоді скажемо, що завдяки рослинам ми дихаємо, маємо рослинну їжу, купуємо класні меблі...



      - Отже, жити без рослин ми не зможемо!
      
      - Закріпимо вивчене, подивившись відео. 



      Практична робота.
  
      - На с. 45 зошита ЯДС виконай завдання 1, 2. 
      - Почни проведення вдома досліду "Пророщування насіння" (План роботи - на с. 46 №3).

      2. Українська мова. Читання текстів. Утворення зі слів речень. Запис слів та речень за тематикою тижня.

      - Сьогодні послухаєте казку В. Сухомлинського "У гості до конвалії". 


      - Про яку квітку ви почули? Де вона росте? Який її зовнішній вигляд? Опищіть.
   
      Далі прочитайте цю казку. 

   Прилетіла з вулика бджілка. Літає над пасікою й прислухається. Чує, десь далеко – далеко дзвенять голосні дзві- ночки. Летить бджілка на музику дзвіночків. Прилітає до лісу. А то дзвонять квітки конвалії. Кожна квітка – маленький срібний дзвіночок. Усередині – золотий молоточок. Б’є молоточок по сріблу – лунає дзвін, аж до пасіки лине. Ото так конвалія кличе бджілку. Полетіла бджілка, зібрала з квітки пилок.

– Дякую, квітко…
       А квітка мовчала. Тільки тихо кивала голівкою. Бджола зрозуміла: це конвалія відповідає на її подяку. Понесла бджола пилок діткам.



      - Запишіть в зошит речення, які описують конвалію.

      Перевірте:

      Кожна квітка – маленький срібний дзвіночок. Усередині – золотий молоточок.

      - Доповніть цей опис ще одним реченням, складеним зі слів:

      квітка.      дуже      ніжна      Конвалія - 

      (початок речення пишемо з великої букви, в кінці ставимо крапку)

      - Запишіть з нового рядка назви квітів, які ви знаєте (4 - 6).

      3. Математика. Лічба до 100 в прямому і зворотньому порядку. Запис двоцифрового числа у вигляді суми розрядних доданків і навпаки. Міркування над задачею.

      1) Усний рахунок.

      Обчисліть ланцюжок:

      7 - 3 + 5 - 6 + 5 + 2 - 5 + 4 - 8 + 6 - 2 =

      Порахуйте в прямому і зворотньому порядку:

      1 - 15, 28 - 35, 44 - 22, 90 - 100, 94 - 81, 63 - 50.

      2) Двоцифрові числа мають десятки та одиниці. Щоб записати у вигляді розрядних доданків, потрібно до десятків додати одиниці: 

      24 = 20 + 4               99 = 
      31 = 30 + 1               73 =
      55 =                          18 =
      68 =                          47 =

      - Можна навпаки із суми розрядних доданків записати двоцифрове число:

      60 + 1 = 61               40 + 9 =
      30 + 5 =                    90 + 6 =

      3) Задача № 3 (зошит ЯДС с. 45). Прочитавши задачу, потрібно пояснити, що можна дізнатися, виконавши наведені дії. Отже, починаємо.

Задача

      Юля - 12 гр.                                 ? про що дізнаємося
      Оксана - 8 гр.
      Олена - 6 гр.

Розв'язання

      12 + 8 = 20 (гр.) - назбирали Юля і Оксана.
      12 + 8 + 6 = 26 (гр.) - назбирали дівчатка.
      12 - 6 = 6 (гр.) - більше назбирала Юля.

      - Далі спробуйте пояснити ще 3 дії. Потім виберіть одну дію, щоб розв'язати задачу і записати відповідь.

      4. ЯДС (технології). Виготовлення та оздоблення виробу. Безпечні прийоми праці. Аплікація "Квіти" з різних матеріалів. 



      
      Бажаю всім творчої енергії!

      

Немає коментарів:

Дописати коментар