Добрий день всім! Наш тиждень має назву "Світ рослин". Дослідження стосуються таких питань:
- Чому людина не може жити без рослин?
- Що потрібно рослинам для життя?
- Що спільного між усяма рослинами?
- Як берегти рослини?
1. ЯДС (природознавство). Світ рослин та їх значення для людини.
- Чому людина не може жити без рослин?
- Що потрібно рослинам для життя?
- Що спільного між усяма рослинами?
- Як берегти рослини?
1. ЯДС (природознавство). Світ рослин та їх значення для людини.
Матінка - природа подарувала нам чудовий світ, який не залишає людей байдужими. Він чарує своєю вродою, таємничістю, різноманіттям. Це - світ рослин.
- Уявімо, що на землі не залишилося жодної рослини. Що тоді станеться?
БЕЗ РОСЛИН МИ НЕ ЗМОЖЕМО ЖИТИ!
- Чому? Поясніть, будь ласка!
- Подумали? Запитали у батьків? Читали? Дивилися кіно- чи документальний фільм?
- Тоді скажемо, що завдяки рослинам ми дихаємо, маємо рослинну їжу, купуємо класні меблі...
- Отже, жити без рослин ми не зможемо!
- Закріпимо вивчене, подивившись відео.
Практична робота.
- На с. 45 зошита ЯДС виконай завдання 1, 2.
- Почни проведення вдома досліду "Пророщування насіння" (План роботи - на с. 46 №3).
2. Українська мова. Читання текстів. Утворення зі слів речень. Запис слів та речень за тематикою тижня.
- Сьогодні послухаєте казку В. Сухомлинського "У гості до конвалії".
- Про яку квітку ви почули? Де вона росте? Який її зовнішній вигляд? Опищіть.
Далі прочитайте цю казку.
Прилетіла з вулика бджілка. Літає над пасікою й прислухається. Чує, десь далеко – далеко дзвенять голосні дзві- ночки. Летить бджілка на музику дзвіночків. Прилітає до лісу. А то дзвонять квітки конвалії. Кожна квітка – маленький срібний дзвіночок. Усередині – золотий молоточок. Б’є молоточок по сріблу – лунає дзвін, аж до пасіки лине. Ото так конвалія кличе бджілку. Полетіла бджілка, зібрала з квітки пилок.
– Дякую, квітко…
А квітка мовчала. Тільки тихо кивала голівкою. Бджола зрозуміла: це конвалія відповідає на її подяку. Понесла бджола пилок діткам.
- Запишіть в зошит речення, які описують конвалію.
Перевірте:
Кожна квітка – маленький срібний дзвіночок. Усередині – золотий молоточок.
- Доповніть цей опис ще одним реченням, складеним зі слів:
квітка. дуже ніжна Конвалія -
(початок речення пишемо з великої букви, в кінці ставимо крапку)
- Запишіть з нового рядка назви квітів, які ви знаєте (4 - 6).
3. Математика. Лічба до 100 в прямому і зворотньому порядку. Запис двоцифрового числа у вигляді суми розрядних доданків і навпаки. Міркування над задачею.
1) Усний рахунок.
Обчисліть ланцюжок:
7 - 3 + 5 - 6 + 5 + 2 - 5 + 4 - 8 + 6 - 2 =
Порахуйте в прямому і зворотньому порядку:
1 - 15, 28 - 35, 44 - 22, 90 - 100, 94 - 81, 63 - 50.
2) Двоцифрові числа мають десятки та одиниці. Щоб записати у вигляді розрядних доданків, потрібно до десятків додати одиниці:
24 = 20 + 4 99 =
31 = 30 + 1 73 =
55 = 18 =
68 = 47 =
- Можна навпаки із суми розрядних доданків записати двоцифрове число:
60 + 1 = 61 40 + 9 =
30 + 5 = 90 + 6 =
3) Задача № 3 (зошит ЯДС с. 45). Прочитавши задачу, потрібно пояснити, що можна дізнатися, виконавши наведені дії. Отже, починаємо.
Задача
Юля - 12 гр. ? про що дізнаємося
Оксана - 8 гр.
Олена - 6 гр.
Розв'язання
12 + 8 = 20 (гр.) - назбирали Юля і Оксана.
12 + 8 + 6 = 26 (гр.) - назбирали дівчатка.
12 - 6 = 6 (гр.) - більше назбирала Юля.
- Далі спробуйте пояснити ще 3 дії. Потім виберіть одну дію, щоб розв'язати задачу і записати відповідь.
4. ЯДС (технології). Виготовлення та оздоблення виробу. Безпечні прийоми праці. Аплікація "Квіти" з різних матеріалів.
Бажаю всім творчої енергії!
Немає коментарів:
Дописати коментар