неділя, 19 квітня 2020 р.

21 квітня

      Вітаю маленьких розумників нашого класу! Починаємо працювати за темою "Навіщо ми їмо?"

      Дослідницькі питання:
- Навіщо потрібно їсти?
- Яка їжа корисна для мого організму?
- Як поводитися за столом?

      1. ЯДС (природознавство). Організм людини. Навіщо потрібно їсти?

      Людина не може жити без: повітря (лише 5–10 хвилин, а зазвичай і ще менше), води (3–8 днів), їжі (70 днів). Звісно, скільки людина може протриматися без необхідного, залежить від стану її здоров’я, довкілля, діяльності, якою вона займається, тощо. Але і 70 днів — це лише 2 місяці, зовсім небагато. 
    Пригадаймо, що вода — найважливіше джерело енергії в нашому організмі. Саме вода постачає поживні речовини і кисень до всіх ділянок нашого тіла, забезпечує живлення мозку. 

  •  Але звідки ж беруться поживні речовини? Їх дає нам їжа. 
  •  Чи вся їжа дає нам однакову енергію? 

      Пригадайте, як хочеться їсти після занять спортом, прогулянки та ігор на свіжому повітрі, догляду за рослинами на дачі тощо. 

  •  Що ми їмо у такий час? Що саме найкраще допомагає нам утамувати голод? 
  •  Чому кажуть, що фрукти й овочі апетиту додають? Чи це справді так? 
  •  Чи можна наїстися салатом? Та чи надовго він допомагає нам вгамувати голод? 

      Серед продуктів, що дають найбільше енергії, — вівсяна крупа, горіхи, шоколад, молоко, яйця, квасоля, банани, йогурт, м’ясо, сир, вершкове масло тощо. 

  • Роздивіться сюжетну картину  “Пригоди у Їстівній країні”. Знайдіть на ній продукти, які дають організму найбільше енергії. Придумайте смачні страви з них.

      Попрацюйте за зошитом ЯДС с. 41.

1) Розшифруй і запиши вислів, що утворився. 
      
      Перевір:

     Ми живемо не для того, щоб їсти, але їмо для того, щоб жити.
      
2) Прочитай слова:

     Енергія, вітаміни, поживні речовини.

     Запиши ці слова, підкресли слово, в якому кількість букв і звуків різна.

     Перевір:

     Енергія [● ━ ● ━ ═ ● ═ ●] 7 б., 8 зв.

3) Продовжи речення "Їжа мені дає ...".

4) Знайди слова у вправі "Детектив".



      2. Українська мова. Правильна вимова і наголошування слів за тематикою тижня. Запис слів.

      Прочитай слова. Запиши їх у зошит. Склади і запиши кілька речень.

 



    
      Перевір:

      Апетит, смак, вітаміни, продукти, поживні речовини, енергія, сила, страва.

      Кожна страва має свій смак. Ми купляємо різні продукти. 


      (Склади свої речення)

      3. Математика. Лічба в межах 100. Лічба десятками. Попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100. Задачі.

  1) - Порахуй від 90 до 100; від 85 до 75; від 51 до 61.

      - Попрацюй за підручником с. 156, 157, 158.

      - Спробуй лічити десятками: 10, 20, 30, 40 ... до 100.

      - Запиши в зошит числа-відповіді на завдання 1, 2, 3, 4.

      Перевір:

      10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100.

      Тренуйся у лічбі кожного дня.

  2) - Розв'яжи приклади, записавши у зошит:

      31 + 1 = 32                60 - 1 = 59
      43 + 1 =                     80 - 1 =
      54 + 1 =                     35 - 1 =
      67 + 1 =                     24 - 1 =
      78 + 1 =                     19 - 1 =
      99 + 1 =                     42 - 1 =

  3) - Розв'яжи задачу.

    Мама прокидається о 6 ранку, а син - на 2 години пізніше. О котрій годині прокидається син? (пізніше означає збільшення числа)

Задача

      Мама - 6 год     <━━━━┑
                                                 │
      Син - ?, на 2 год пізніше  ┙

Розв'язання

     6 + 2 = 8 (год)

     Відповідь: син - о 8 годині.

     4. ЯДС (технології). 

     - Подивись мультфільм про здорове харчування. 


      - Виконай цікавий виріб (разом із батьками) з круп або макаронів. Сфотографуй.




      - Бажаю творчої енергії!



Немає коментарів:

Дописати коментар