Добрий день всім! Продовжуємо працювати за темою.
1. ЯДС ( мовно - літературна галузь). Сюжетно - рольова гра. Інсценізація уривка казки. Збагачення словникового запасу (тематика тижня).
- Вчора ми говорили про важливість їжі для живих організмів. Їжа дає нам енергію, вітаміни, поживні речовини. Сьогодні досліджуємо, яка їжа КОРИСНА, а яка - ШКІДЛИВА.
Для початку прочитайте меню Дракоші, який дуже полюбляє смачненьке:
Сніданок - горщик меду, вівсянка з горіхами і шоколадною посипкою, солодкий чай з цукеркою та 10 скибочками лимону.
Обід - супчик гостренький, 8 шматочків батону, намащених гірчицею, смажена картопля зі шматком сирого м'яса і 2 склянки молока.
Підвечірок - чіпси зі смаком сиру.
Вечеря - 2 сирих яйця і 3 смачненьких пасочки, запити солодким компотиком.
- Ну як вам,подобається? Авжеж, тут багато корисних продуктів - НАЗВІТЬ ЇХ.
- Тоді що шкідливе? Нам потрібно вживати і солоне,і солодке, і гірке, і кисле,і нейтральне.
- Справились? Молодці! Відпочиньте, виконавши елементи гопака.
- В українських народних казках герої теж шукають або готують їжу. Назвіть ці казки та їх дійових осіб.
- Розіграйте уривок з такої казки разом із батьками (або бабусею чи дідусем). Можливо у вас є маски... А ще, за бажанням, намалюйте їжу казкових героїв.
2. ЯДС (природознавство) Організм людини. Яка їжа корисна для мого організму?
- Попрацюйте у зошиті ЯДС (с. 42).
1) Вписати пропущені букви. Зеленим олівцем з'єднайте КОРИСНА ЇЖА з відповідними словами, червоним олівцем - ШКІДЛИВА ЇЖА.
2) Розгадайте кросворд, отримане слово виділіть кольоровим олівцем.
- Харчуйтесь правильно і будьте здорові!
3. Математика.Лічба десятками в межах 100. Круглі числа. Додавання і віднімання круглих чисел в межах 100. Задачі. (С. 158, 159)
КРУГЛИМИ називаються числа, які закінчуються на нуль.
- Запишіть ряд круглих чисел від 10 до 100,перевір за с.159 підручника.
- Усно дай відповіді на запитання №5.
- Попрацюй над задачами №6, 7, одну з них запиши у зошит.
Було - 10 н.
Взяла - 4 н.
Залишилося - ?
10 - 4 = (н.)
Відповідь: у коралях намистин.
Виготовив - 30 л.
Продав - 10 л.
Залишилося - ?
30 - 10 = (л.)
Відповідь: залишилося 2 десятки ложок.
- Обчисли:
10 + 60 = 100 - 20 =
20 + 50 = 80 - 30 =
30 + 40 = 90 - 70 =
1. ЯДС ( мовно - літературна галузь). Сюжетно - рольова гра. Інсценізація уривка казки. Збагачення словникового запасу (тематика тижня).
- Вчора ми говорили про важливість їжі для живих організмів. Їжа дає нам енергію, вітаміни, поживні речовини. Сьогодні досліджуємо, яка їжа КОРИСНА, а яка - ШКІДЛИВА.
Для початку прочитайте меню Дракоші, який дуже полюбляє смачненьке:
Сніданок - горщик меду, вівсянка з горіхами і шоколадною посипкою, солодкий чай з цукеркою та 10 скибочками лимону.
Обід - супчик гостренький, 8 шматочків батону, намащених гірчицею, смажена картопля зі шматком сирого м'яса і 2 склянки молока.
Підвечірок - чіпси зі смаком сиру.
Вечеря - 2 сирих яйця і 3 смачненьких пасочки, запити солодким компотиком.
- Ну як вам,подобається? Авжеж, тут багато корисних продуктів - НАЗВІТЬ ЇХ.
- Тоді що шкідливе? Нам потрібно вживати і солоне,і солодке, і гірке, і кисле,і нейтральне.
НАЗВІТЬ ШКІДЛИВІ ПРОДУКТИ. Їх небагато: чіпси! А все інше можна і потрібно їсти. але в певній кількості, в певній тепловій обробці, не змішуючи більше 2-х продуктів, не пересолоджувати і дуже обережно використовуючи спеції. Крім того, кожна людина має навчитися складати меню для себе так, щоб їжа була КОРИСНОЮ ДЛЯ НЕЇ.
- Прошу вас скласти правильне меню для Дракоші, використовуючи подані вище продукти. В зошит з української мови запишіть - Обід для Дракоші: суп із свіжих овочів,............. (далі самостійно).
- Справились? Молодці! Відпочиньте, виконавши елементи гопака.
- Розіграйте уривок з такої казки разом із батьками (або бабусею чи дідусем). Можливо у вас є маски... А ще, за бажанням, намалюйте їжу казкових героїв.
2. ЯДС (природознавство) Організм людини. Яка їжа корисна для мого організму?
- Попрацюйте у зошиті ЯДС (с. 42).
1) Вписати пропущені букви. Зеленим олівцем з'єднайте КОРИСНА ЇЖА з відповідними словами, червоним олівцем - ШКІДЛИВА ЇЖА.
2) Розгадайте кросворд, отримане слово виділіть кольоровим олівцем.
- Харчуйтесь правильно і будьте здорові!
3. Математика.Лічба десятками в межах 100. Круглі числа. Додавання і віднімання круглих чисел в межах 100. Задачі. (С. 158, 159)
КРУГЛИМИ називаються числа, які закінчуються на нуль.
- Запишіть ряд круглих чисел від 10 до 100,перевір за с.159 підручника.
- Усно дай відповіді на запитання №5.
- Попрацюй над задачами №6, 7, одну з них запиши у зошит.
Задача 6
Взяла - 4 н.
Залишилося - ?
Розв'язання
Відповідь: у коралях намистин.
Задача 7
Виготовив - 30 л.
Продав - 10 л.
Залишилося - ?
Розв'язання
30 - 10 = (л.)
- Обчисли:
10 + 60 = 100 - 20 =
20 + 50 = 80 - 30 =
30 + 40 = 90 - 70 =
Немає коментарів:
Дописати коментар