вівторок, 21 квітня 2020 р.

22 квітня

      Добрий день всім! Продовжуємо працювати за темою.

      1. ЯДС ( мовно - літературна галузь). Сюжетно - рольова гра. Інсценізація уривка казки. Збагачення словникового запасу (тематика тижня).

      - Вчора ми говорили про важливість їжі для живих організмів. Їжа дає нам енергію, вітаміни, поживні речовини. Сьогодні досліджуємо, яка їжа КОРИСНА, а яка - ШКІДЛИВА.

      Для початку прочитайте меню Дракоші, який дуже полюбляє смачненьке:



Сніданок - горщик меду, вівсянка з горіхами і шоколадною посипкою, солодкий чай з цукеркою та 10 скибочками лимону.
Обід - супчик гостренький, 8 шматочків батону, намащених гірчицею, смажена картопля зі шматком сирого м'яса і 2 склянки молока.
Підвечірок - чіпси зі смаком сиру.
Вечеря - 2 сирих яйця і 3 смачненьких пасочки, запити солодким компотиком.

      - Ну як вам,подобається? Авжеж, тут багато корисних продуктів - НАЗВІТЬ ЇХ.

      - Тоді що шкідливе? Нам потрібно вживати і солоне,і солодке, і гірке, і кисле,і нейтральне.

      НАЗВІТЬ ШКІДЛИВІ ПРОДУКТИ. Їх небагато: чіпси! А все інше можна і потрібно їсти. але в певній кількості, в певній тепловій обробці, не змішуючи більше 2-х продуктів, не пересолоджувати і дуже обережно використовуючи спеції. Крім того, кожна людина має навчитися складати меню для себе так, щоб їжа була КОРИСНОЮ ДЛЯ НЕЇ.

      - Прошу вас скласти правильне меню для Дракоші, використовуючи подані вище продукти. В зошит з української мови запишіть -  Обід для Дракоші: суп із свіжих овочів,............. (далі самостійно).

       - Справились? Молодці! Відпочиньте, виконавши елементи гопака.



      - В українських народних казках герої теж шукають або готують їжу. Назвіть ці казки та їх дійових осіб.

      - Розіграйте уривок з такої казки разом із батьками (або бабусею чи дідусем). Можливо у вас є маски... А ще, за бажанням, намалюйте їжу казкових героїв.



      2. ЯДС (природознавство) Організм людини. Яка їжа корисна для мого організму?

      - Попрацюйте у зошиті ЯДС (с. 42).

1) Вписати пропущені букви. Зеленим олівцем з'єднайте КОРИСНА ЇЖА з відповідними словами, червоним олівцем - ШКІДЛИВА ЇЖА.

2) Розгадайте кросворд, отримане слово виділіть кольоровим олівцем.

      - Харчуйтесь правильно і будьте здорові!

      3. Математика.Лічба десятками в межах 100. Круглі числа. Додавання і віднімання круглих чисел в межах 100. Задачі.      (С. 158, 159)

      КРУГЛИМИ називаються числа, які закінчуються на нуль.

- Запишіть ряд круглих чисел від 10 до 100,перевір за с.159 підручника.

- Усно дай відповіді на запитання №5.

- Попрацюй над задачами №6, 7, одну з них запиши у зошит.

Задача 6

      Було - 10 н.
      Взяла - 4 н.
      Залишилося - ?

Розв'язання

      10 - 4 =     (н.)

      Відповідь: у коралях      намистин.

Задача 7

      Виготовив - 30 л.
      Продав - 10 л.
      Залишилося - ?

Розв'язання

      30 - 10 =        (л.)

      Відповідь: залишилося 2 десятки ложок.

      - Обчисли:

      10 + 60 =                100 - 20 =
      20 + 50 =                 80 - 30 =
      30 + 40 =                 90 - 70 =




Немає коментарів:

Дописати коментар