Доброго ранку всім, хто рано встав! Вітаю всіх, хто завітав пізніше! Рада спілкуванню з вами.
1. Українська мова. Читання текстів. Повторення вивченого. Списування з друкованого тексту. Письмо під диктовку.
- Продовжимо роботу над текстами. Ви вже знаєте, що тексти є прозові, а є віршовані. Вам здається, що читати вірші не цікаво? Дарма. Вони можуть повчати, звеселяти, зацікавити...
- Прочитайте вірш Людмили Дзвонок:
Молоко дає нам сир,
Вершки, масло і кефір.
Йогурт, ряжанку й сметану...
Добавляють в кашу манну.
До вподоби воно всім -
Здоровішаємо з ним!
Молоко вживайте зранку -
Кращого нема сніданку!
- Класно? Ми говоримо про корисну їжу, а молоко і молочні продукти - ідеальні для вашого віку.
- Запишіть у зошит слова, які називають молочні продукти. Перше слово пишемо з великої букви, далі - з маленької, через кому.
- Роздивіться корисні та шкідливі продукти.
- Далі прочитайте початок кожного речення. Доповніть своїми словами. Одне речення запишіть.
Перші страви - борщ, ..., ... .
Другі страви - пюре, ..., ... .
Десерт - пиріг, ..., ... .
- Справились? Молодці! Відпочиньте, подивившись мультфільм.
2. Математика. Рівність. Нерівність. Істинні та хибні рівності та нерівності. Складання рівностей й нерівностей. Задача.
- Сьогодні попрацюємо за с. 118, 119, 120.
1. Українська мова. Читання текстів. Повторення вивченого. Списування з друкованого тексту. Письмо під диктовку.
- Продовжимо роботу над текстами. Ви вже знаєте, що тексти є прозові, а є віршовані. Вам здається, що читати вірші не цікаво? Дарма. Вони можуть повчати, звеселяти, зацікавити...
- Прочитайте вірш Людмили Дзвонок:
Молоко дає нам сир,
Вершки, масло і кефір.
Йогурт, ряжанку й сметану...
Добавляють в кашу манну.
До вподоби воно всім -
Здоровішаємо з ним!
Молоко вживайте зранку -
Кращого нема сніданку!
- Класно? Ми говоримо про корисну їжу, а молоко і молочні продукти - ідеальні для вашого віку.
- Запишіть у зошит слова, які називають молочні продукти. Перше слово пишемо з великої букви, далі - з маленької, через кому.
- Роздивіться корисні та шкідливі продукти.
- Назвіть вголос корисні продукти. Попросіть батьків повільно вам їх прочитати, а потім запишіть їх під диктовку. Впевнена, що справитесь. Можна спочатку написати в чернетці, перевірити, а потім в зошиті. Удачі!
Перші страви - борщ, ..., ... .
Другі страви - пюре, ..., ... .
Десерт - пиріг, ..., ... .
- Справились? Молодці! Відпочиньте, подивившись мультфільм.
2. Математика. Рівність. Нерівність. Істинні та хибні рівності та нерівності. Складання рівностей й нерівностей. Задача.
- Роздивіться малюнки. Згадайте, що таке рівності і нерівності. На письмі вони позначаються знаками =, >, <.
- Сьогодні попрацюємо за с. 118, 119, 120.
- Розгляньте малюнки та записи до них. На с. 119 № 2 прочитайте спочатку рівності, а тоді нерівності. Рівності можуть бути істинними, коли вони правильні, наприклад 4 + 1 = 5; а можуть бути хибними, коли неправильні, наприклад 4 - 1 = 2, тому що результат має бути 3.
- На с. 120 прочитайте і поясніть, чому нерівність істинна або хибна.
- Виконайте у зошиті № 4, 5. Потрібно знайти правильні рівності (№ 4) і правильні нерівності (№5), і записати їх. Перевірте разом із батьками.
- Відпочиньте і попрацюйте над задачею 6 (с. 120).
Задача
1 жабеня - 8 к.<╮
│ на ? більше
2 жабеня - 5 к.<╯
Розв'язання
8 - 5 = (к.)
Відповідь: 1 жабеня - на калюжі більше.
- Отже, пам'ятаймо, що корисні продукти дають нам енергію, поживні речовини, вітаміни і мінерали. Не забуваємо і про фізичні вправи. До зустрічі!
Немає коментарів:
Дописати коментар