середа, 29 квітня 2020 р.

30 квітня

         Всім привіт із побажанням квіткового настрою! Пропоную подивитись чудовий колаж з квітів.



      1. ЯДС ( природознавство). Рослини. Продовження роботи за темою.

      1) Дикорослі і культурні рослини. Пропоную відео.






      2) Листяні і хвойні рослини. Попрацюйте за таблицями.





      - ЛИСТЯНІ РОСЛИНИ на зиму скидають листя. На гілках зимують бруньки. На багатьох рослинах узимку залишаються плоди.

      - ХВОЙНІ РОСЛИНИ мають хвоїнки. Взимку хвоя не опадає. У деяких дерев хвоя довга, в інших - коротка.




      3) Ще хотілося б зупинитися на лікарських рослинах. З ними потрібно бути обережними. Коли атакують віруси, люди починають самостійно лікуватися травами. настоями. таблетками. Це неприпустимо. Потрібна консультація лікаря-педіатра чи алерголога. Ви ростете, змінюєтеся, так і рослини можуть змінювати свої властивості. Будьте обережні!


      Підсумок.  Отже, дослідили ознаки хвойних і листяних рослин, повторили правила використання лікарських рослин.

      Завдання для дослідження: ДІЗНАТИСЯ, ЧОМУ ОПАДАЄ ЛИСТЯ? Адже у листопадних рослин листки живуть менше року.
      Чекаю ваших наукових чи фантазійних відповідей. Думки можуть  записати дорослі (з ваших слів )    Удачі!!!

     2. ЯДС ( мовно - літературна галузь). Слухання аудіоказки. Робота за змістом тексту.



      Прослухали? Добре. Дайте відповіді на запитання:
- Який будиночок був у папуги?
- Як його звали?
- Що цікавого було в будиночку птаха?
- Скільки дзьобиків виткнулося з гнізда ластівок?
-  Про що мріяв Арчі?
- Що чекало його на волі?
- За ким він спостерігав у дворі?
- Чиї кігті схопили птаха?
- Який висновок зробив Арчібальд?
- За чим скучила ластівка?

      Письмове завдання: запишіть у зошит дійових осіб казки.

      ПРОХАННЯ ДО БАТЬКІВ: якщо є час, запишіть відповіді на запитання на відео, відправте на нашу сторінку у Viber. Буду вдячна!

      3. Українська мова. Читання текстів. Списування з друкованого тексту.

      -  Прочитайте КОЛЬОРОВИЙ ТЕКСТ.

      - Запишіть кольори фарб, які використали діти.
      - Ви вже знаєте, як налаштовує на роботу синій колір, несе спокій зелений. піднімає настрій жовтий. Сьогодні - фіолетовий. 
      Цей колір символізує своболу, творчість,чарівність.Він допомагає людині заспокоїти душу, наповнитися енергією натхнення.




      - Запишіть речення:

      Рослин із фіолетовими квітами дуже багато: фіалка, бузок, лаванда, іриси і багато інших.






      Приємного перегляду, натхнення і творчої вам роботи!

      4. Математика. Конструювання площинних та об'ємних фігур з підручного матеріалу.



      - Завдання: запропонуйте свої вироби, виготовлені з підручного матеріалу (кольоровий папір, картон, пластилін, фетр, серветки, конструктор, кубики тощо). Сфотографуйте.

      - Приємного творчого дня!



Немає коментарів:

Дописати коментар