неділя, 10 травня 2020 р.

11 травня

         
                                                   Доброго ранку всім!

     Сьогодні вітаємо з Днем народження   наших чудових хлопчиків: Гнатюка Андрія, Карапуза Матвія ( 8.05) і Егора Теслю (11.05)! Бажаємо веселкових мрій, добрих подій, вірних друзів і творчої енергії! Ви хороші учні, творчі, старанні, позитивні. Ми вас любимо! 








   Всім бажаю барвистого тижня! 



         Наш тиждень має назву "Веселка".

              Досліджуємо:
     - Як з'являється веселка?
     - Які кольори має веселка?
     - Що спільного між словами "веселка " і  "весело "?


         1. ЯДС (природознавство).   Спостереження за явищами природи та їх аналіз. Причини виникнення веселки: уявлення про світло і колір.

     -  Подивіться відеоурок. Будьте уважними, щоб відповісти на запитання: коли з'являється веселка?

     - Думаю, що всім було цікаво. В зошит з української мови прошу записати через кому слова, які по-різному називають веселку. Перше слово пишемо з великої букви, далі з маленької.
       
     Веселка, райдуга, ...

     - Отже, для появи веселки потрібні крапельки води, і сонечко має на них світити під певним кутом. Форма у райдуги буває різною. Це дуже цікаво! Проведемо відеоспостереження:






          - Думаю, що це захоплююче відео для всієї родини.

          - Попрацюйте в зошиті ЯДС (с.52).
          - Разом із батьками створіть за тиждень простий медіатекст на тему "Явища природи". Презентуйте свою роботу.    Удачі!

        2. Українська мова.  Читання тексту. Зв'язок між змістом тексту і заголовком. Робота над текстом.

       -   Попрацюйте над казкою Олени Харченко.

Чому на небі з'являється веселка?
          
   Якось уранці на небі з'явилася хмарка. Вона затулила сонечко, і пішов теплий дощик. Він умив усе навкруги: і землю, і дерева, і яскраві квіти. Дуже захотілося золотому сонечку поливитися на умиту землю. Ніяк воно не могло дочекатися, поки дощ скінчиться.
    - Люба хмаринко, - звернулося сонечко до хмаринки, - можна я визирну з-за тебе хоч на хвилинку?
        Хмаринка не змогла відмовити.
      Яскраве сонечко визирнуло на небо, побачило теплий дощик і простягло до нього свої промінці, щоб привітатися. Золоті промінці доторкнулися до краплинок дощу і перетворилися на яскраву веселку.
        Відтоді, коли сонечко вітається із дощиком, на небі завжди з'являється яскрава веселка!

        - Дайте відповіді на запитання:
         - Хто затулив сонечко?
         - Що зробив дощик?
         - Про що сонечко попросило хмаринку?
         - Коли на небі з'являється веселка?

           - Відповідь на останнє запитання запишіть в зошиті.

           - Чи відповідає заголовок змісту тексту? Як би ви по-іншому назвали цей текст? 
            - Запишіть свій заголовок.

      При письмі дотримуйтесь правил переносу слів з рядка в рядок.
      Для відпочинку попросіть батьків знайти для вас презентацію "Незвичайні веселки" за посиланням:

       3. Математика.   Використання математичних знань та способів дій для розв'язання навчальних і практичних завдань. Задачі на знаходження невідомого від'ємника.

    1) Розкладіть числа на розрядні доданки за зразком:

      24 = 20 + 4                 69 =
      39 =                            16 =
      45 =                            88 =
      57 =                            92 =


    2) Візьміть для вимірювання різні предмети: олівець, гумку, закладинку, картку з магазину, коробку з-під взуття тощо. Виміряйте довжини відрізків зверху або збоку, запишіть через кому в дециметрах і сантиметрах ( 1 дм = 10 см, 1 см = 10 мм ). Наприклад: 







           - Я вимірювала по довжині або ширині, пишу:

        1 - 2дм 4см, 2 - 1дм 7см, 3 - 4см, 4 - 4см 7мм.

             3) Знаходження невідомого зменшуваного.  ( с.183,184)
           - Спочатку розгорніть с.181, розгляньте завдання. Далі - відеоперегляд.



            

    - Використовуючи правило, схему, розв'яжіть задачу №2 (с.182) і запишіть у зошит.

Задача
   Плавало - 17 р.
   Подарував - ?
   Залишилося - 10 р.
  Розв'язання

   ⬜ - ⬜ = ⬜ (р.)

   Відповідь: подарувів ⬜ рибок.

     Добре попрацювавши, відпочиньте, а у вільну годинку спробуйте виготовити веселого клоуна, дайте йому ім'я, сфотографуйте для нас, потім подаруйте своїм рідним.

        4. ЯДС (технології). Кольори веселки. Виготовлення веселого клоуна за зразком. Безпечні прийоми праці.

    



     

              Чекаю ваших чудових робіт!
    






















Немає коментарів:

Дописати коментар