середа, 13 травня 2020 р.

14 травня



    Добрий день! Продовжуємо наші кольорові дні. Все буде добре!

           


        1. ЯДС (природознавство).    Досліди та практичні роботи: створення моделі веселки.

       - Ви дуже добре потрудилися над малюнком веселки. А які чудові є роботи з клоуном Веселунчиком" Ті, хто любить чудеса, сьогодні може спробувати себе у ролі фокусника або доброго чародія. Дивіться, творіть і радуйте своїх рідних і мене (сфотографуйте або зробіть відео).

     



     - Якщо ж мама не дозволила такий дослід, заспівайте з нею, обніміть і досліджуйте разом (можливо хтось запропонує по-іншому).




        - Це весело. Бажаю творчого натхнення! Не забудьте одягнути фартушок, стіл застелити клейонкою, а не маминою святковою скатертиною. І все необхідне приготуйте заздалегідь. Після роботи приберіть. Успіху!

         2. Українська мова.       Вправляння у виразному читанні тексту. Робота над змістом.  Запис відповідей на запитання.
   
       - Сьогодні прочитайте текст вголос, потім мовчки. Спробуйте уявити картинку того, що відбулося. Розкажіть про свої враження від прочитаного.



     - Чи доводилося вам бачити таку картину? Де? Які у вас виникли емоції? Чи шкода вам кота? Чому? Не шкода? Поясніть. ( Або у відео, або малюнком.)

     - Письмово дайте короткі відповіді на запитання. Відповіді запишіть. Зразок:

     1. На паркані сидів кіт.
     2. Він упав, бо невдало стрибнув з паркану.
     3.
     4.

       - Добре попрацювали - відпочиньте!

         


          3. Математика.    Самостійна робота. ( можна картку роздрукувати і не писати в зошит)


        Відпочиньте, потанцюйте!

             


            4. ЯДС (мовно-літ. галузь).       Створення простих візуальних медіатекстів. Запис елементарних повідомлень. 

         - Сьогодні продовжимо роботу над простими медіатекстами. Перед вами ІНТЕЛЕКТ-КАРТА.


        - Як її будувати?

       1. Центр - яскравий, це тема.
       2. Питання, які вас цікавлять щодо теми.
       3. Малюнки або фото.
       4. Зв'язки між ними.

    - Спробуйте попрацювати над такою картою (тема весна або яка вам подобається). Якщо є старі журнали у бабусі, листівки, можна ними скористатися.
    - Можете попрацювати на вихідних. Це дуже цікаво! Але не все мають робити батьки. Ви вирізайте, клейте, малюйте, підписуйте - це дуже цікаво! (сфотографуйте свою роботу)

         Бажаю навчальних і творчих успіхів! 

Немає коментарів:

Дописати коментар