Доброго ранку, любі діти і шановні батьки! Дякую за вашу роботу, за підтримку, за розуміння ситуації, яка показує, хто є хто. Пишаюся вами! Цей чудовий вірш Ігоря Стожара - для вас.
1. ЯДС (СЗО/ГІ). Вплив емоцій на організм. Стосунки з людьми. Кола спілкування. Правила взаємодії.
- Кожна людина в різних ситуаціях щось ввідчуває. У нас змінюється настрій і душевний стан.
- Спробуйте визначити ваш стан перед тим, як батьки попросили розпочати роботу на уроці.
- Чи змінився настрій після слухання музики і вірша?
- Відповіді позначте у зошиті ЯДС перед №1. Гарний настрій зранку - запорука здоров'я і вдалого дня. А що робити, коли немає настрою? Його потрібно створити. Як? Різними вправами:
По-перше, більше усміхатися, даже вашому кактусу на підвіконні!
По-друге - робіть такі мордашки весь день. Потрібні: шматочки паперу, магніти на холодильник або клей чи скотч. Я це вже перевірила на собі. Настрій змінюється на краще, приходять почуття радості і емоції міняють свій вираз на обличчі. Пробуйте!
- Вибирайте, хто вам подобається більше. Не забувайте, що спілкуєтеся з різними людьми. Комусь з них, можливо, знадобиться ваша допомога.
- Ознайомтеся з колами спілкування:
- Люди мають різне виховання, різну поведінку. Ми думаємо, що завжди приймаємо правильні рішення. Але інколи ми ображаємо когось з нашого кола спілкування. Ясно, що треба поступатися місцем в транспорті, чемно вести себе на дні народження друга, не відчиняти дверей і не спілкуватися з незнайомцями...А дома чомусь не прибираємо іграшки, зранку не вітаємось з батьками, вимагаємо нову іграшку для себе, коли маленькому братику треба купити памперси тощо. У однокласника забираємо Лєго, вчительку обманюємо, бо не вивчили вірш. І не знаємо, як виправити ситуацію, бо в душі ми дуже хороші і нам соромно. На допомогу прийдуть різні ігри, вправи, творчі роботи. Вибирайте, що можна зробити для мами, чим можна зацікавити молодших братів і сестер, як помиритися з другом, чим покращити собі настрій для вдалого дня.
- Будьте веселі - будете здорові!
2. Українська мова. Робота з дитячою книжкою. Зоряна Живка "Добре вдома ". Слова, що мають спільну частину.
- Працюємо за Хрестоматією сучасної української дитячої літератури для читання в 1,2 класах. Спробуйте відкрити за посиланням.
- Прошу батьків прочитати дітям звернення автора, попросіть дітей розповісти, що вони зрозуміли з прочитаного.
- Перший раз дорослі прочитають текст. Одразу можна запитати, у кого є свій дім? Зверніть увагу дітей на те, що дім мають живі істоти і різні предмети нашого довкілля.
- Ми говорили про охорону природи для існування всього живого. Сміття - велика проблема для міст. І воно не хоче залишатися де попало, у нього є свій дім, де воно щасливе.
- Далі читають діти. Можна текст розділити на частини і після читання кожної ставити запитання за змістом.
1) У кожного є свій дім.
- Де живуть люди, тварини. зорі?
2) Сміття теж має оселю.
- Чому воно любить свою оселю?
3) Байдужість людей.
- Як люди відносяться до сміття у місті чи в інших місцях?
4) Проблемне запитання: Що треба робити, щоб довкілля навколо нас не перетворювалося на сміттярку? (Речення діти запишуть у зошит)
- Цей підручник бажано скачати, в ньлму чудові сучасні дитячі твори для читання, діти зможуть читати влітку.
Відпочиваємо.
- Далі працюємо над словами, які мають спільну частину і є "родичами ".
- Спишіть слова, споріднені із словом РИБА, позначте спільну частину (риб-) простим олівцем за зразком:
╭╮
Риба, рибка, рибонька, рибалка, рибний, риб'ячий, рибалити.
- Попрацюйте у зошиті ЯДС на с.54.
Гарних вихідних і позитивних емоцій!
Немає коментарів:
Дописати коментар