четвер, 14 травня 2020 р.

15 травня


        Доброго ранку, любі діти і шановні батьки! Дякую за вашу роботу, за підтримку, за розуміння ситуації, яка показує, хто є хто. Пишаюся вами! Цей чудовий вірш Ігоря Стожара - для вас.

     
  1. ЯДС (СЗО/ГІ).   Вплив емоцій на організм. Стосунки з людьми. Кола спілкування. Правила взаємодії.

     - Кожна людина в різних ситуаціях щось ввідчуває. У нас змінюється настрій і душевний стан.








      - Спробуйте визначити ваш стан перед тим, як батьки попросили розпочати роботу на уроці.
      - Чи змінився настрій після слухання музики і вірша?

     



      - Відповіді позначте у зошиті ЯДС перед №1. Гарний настрій зранку - запорука здоров'я і вдалого дня. А що робити, коли немає настрою? Його потрібно створити. Як? Різними вправами:

              






      По-перше, більше усміхатися, даже вашому кактусу на підвіконні!
      По-друге - робіть такі мордашки весь день. Потрібні: шматочки паперу, магніти на холодильник або клей чи скотч. Я це вже перевірила на собі. Настрій змінюється на краще, приходять почуття радості і емоції міняють свій вираз на обличчі. Пробуйте!

        





      - Вибирайте, хто вам подобається більше. Не забувайте, що спілкуєтеся з різними людьми. Комусь з них, можливо, знадобиться ваша допомога.
      - Ознайомтеся з колами спілкування:

          


     - Люди мають різне виховання, різну поведінку. Ми думаємо, що завжди приймаємо правильні рішення. Але інколи ми ображаємо когось з нашого кола спілкування. Ясно, що треба поступатися місцем в транспорті, чемно вести себе на дні народження друга, не відчиняти дверей і не спілкуватися з незнайомцями...А дома чомусь не прибираємо іграшки, зранку не вітаємось з батьками, вимагаємо нову іграшку для себе, коли маленькому братику треба купити памперси тощо. У однокласника забираємо Лєго, вчительку обманюємо, бо не вивчили вірш. І не знаємо, як виправити ситуацію, бо в душі ми дуже хороші і нам соромно. На допомогу прийдуть різні ігри, вправи, творчі роботи. Вибирайте, що можна зробити для мами, чим можна зацікавити молодших братів і сестер, як помиритися з другом, чим покращити собі настрій для вдалого дня.








       - Будьте веселі - будете здорові!

    



        2. Українська мова. Робота з дитячою книжкою. Зоряна Живка "Добре вдома  ". Слова, що мають спільну частину.

   - Працюємо за Хрестоматією сучасної української дитячої літератури для читання в 1,2 класах. Спробуйте відкрити за посиланням.





       - Прошу батьків прочитати дітям звернення автора, попросіть дітей розповісти, що вони зрозуміли з прочитаного.
      - Перший раз дорослі прочитають текст. Одразу можна запитати, у кого є свій дім? Зверніть увагу дітей на те, що дім мають живі істоти і різні предмети нашого довкілля.
     - Ми говорили про охорону природи для існування всього живого. Сміття - велика проблема для міст. І воно не хоче залишатися де попало, у нього є свій дім, де воно щасливе.
       - Далі читають діти. Можна текст розділити на частини і після читання кожної ставити запитання за змістом.

   1) У кожного є свій дім.
    - Де живуть люди, тварини. зорі?
   2) Сміття теж має оселю.
    - Чому воно любить свою оселю?
    3) Байдужість людей.
   - Як люди відносяться до сміття у місті чи в інших місцях?
    4) Проблемне запитання: Що треба робити, щоб довкілля навколо нас не перетворювалося на сміттярку? (Речення діти запишуть у зошит)

     - Цей підручник бажано скачати, в ньлму чудові сучасні дитячі твори для читання, діти зможуть читати влітку.

     Відпочиваємо.
           

           - Далі працюємо над словами, які мають спільну частину і є "родичами ".

             
       





      - Спишіть слова, споріднені із словом РИБА, позначте спільну частину (риб-) простим олівцем за зразком:
  ╭╮   
   Риба, рибка, рибонька, рибалка, рибний, риб'ячий, рибалити.

      - Попрацюйте у зошиті ЯДС на с.54.

                                              Гарних вихідних і позитивних емоцій!

     


     

Немає коментарів:

Дописати коментар