Добрий день! Всім удачі і працьовитості!
1. ЯДС (мовно - літ. галузь). Створення простих візуальних медіатекстів. Ідеї у простих медіатекстах (світлинах, фотоколажах, фотоілюстраціях, коміксах, мультфільмах тощо). Запис слів за темою.
Спочатку інформація для батьків.
Людина має навчитися пізнавати світ, жити в суспільстві, брати участь у всіх видах людської діяльності, робити потрібні зміни у середовищі свого мешкання.
Як відомо, людина при вивченні певного матеріалу, запам'ятовує 20% відеоінформації, 30% аудіоінформації. Якщо ж поєднати різні способи сприймання інформації в медіадіяльності, то продуктивність запам'ятовування зростає на 80%.
Тому молодці батьки, які прослуховують з дітьми аудіоказки, дивляться відео до теми, відповідають на запитання то текстів, ведуть з дітьми спостереження за висадженими рослинами, записують етапи розвитку рослин. А діти можуть навчитися створювати прості медіатексти, які допоможуть засвоїти певний матеріал, проаналізувати, продовжити думку, не боятися висловити свою думку, виявити свою креативність тощо.
Для дітей:
Прочитайте назви медіатекстів. Думаю, що з раннього дитинства деякі з них ви вже створювали: листівки, малюнки, з коміксами теж знайомі. На уроках ми використовуємо Хмаринки слів за темою тижня.
Ви любите мультфільми, а це один з видів медіатекстів. Також знайомилися з рекламою корисних продуктів. А ще ви складали меню для Дракоші, де кожен писав щось своє. але корисне для здоров'я.
Вгорі я розмістила колаж "Тварини". Він яскравий, з різними деталями довкілля. Ви намалювали тварин і те, що їх оточує. Тобто вже маєте уявлення про медіатексти.
Фотографія є найбільш простим медіатекстом. Ви її розглядаєте як картинку, але вона ближча до дійсності. З кількох знімків можна зробити чудовий колаж і кожного року його доповнювати. Спробуйте, це дуже цікаво!
Отже, завдання для розумників: створити свій простий медіатекст.
В зошит записати через кому кілька назв простих медіатекстів ( з таблички вгорі ).
2. Математика. Знаходження невідомих компонентів арифметичної дії додавання. Перевірка правильності результату арифметичної дії. Запис умови схемою. (с.175 - 176)
Сьогодні скористуємося відеоматеріалами і матеріалами підручника.
- Спочатку разом із батьками прочитайте задачу 1 на с.175, питання і міркування. На с.176 довідничок, який нагадає назви чисел при додаванні. Є схема до задачі, правило і підказка для розв'язання задачі. Запишіть коротку умову до цієї задачі за допомогою поданої схеми, виконайте розв'язання, перевірте (усно ), запишіть відповідь.
- Аналогічно попрацюйте над задачею 2.
- Сподіваюсь, що ви справились. Перевірити зможете у нашій групі 1 - Ж класу.
Пропоную відпочити!
А далі закріплюємо вивчене. Переглядаючи відео (а це вид медіатексту), уважно слухайте і дивіться. Це допоможе краще засвоїти вивчене. За бажанням одну із задач запишіть у зошит, або намалюйте її (зразок на с. 175), це буде корисно і для засвоєння простого медіатексту. Удачі! Наступний урок математики у понеділок.
3. Українська мова. Розвиток зв'язного мовлення. Робота з деформованим текстом.
- Ви вже знаєте, що усі речення в тексті розташовані в певній послідовності.
- Сьогодні будемо складати текст, який " розсипався "і частини якого помінялися місцями. Щоб це зробити, існують певні правила. Прочитайте їх разом із батьками.
- Наприклад:
- Спробуйте за допомогою вивченого скласти речення у певному порядку і відновити текст вірша (усно).
- Якщо справилися, то спочатку усно попрацюйте в парі з дорослим. Правильно розташуйте речення. Потім запишіть утворений текст в зошит, починаючи перше речення з абзацу. Далі продовжуйте так, щоб вийшов текст з 4 речень.
Впевнена, що ви добре справились і зможете показати свої змістовні роботи.
До наступної зустрічі!
Немає коментарів:
Дописати коментар