вівторок, 19 травня 2020 р.

20 ТРАВНЯ


   Добрий день всім родинам! Приємно, що і наша шкільна родина вміє згуртуватися, захопитися цікавинками. Дякую за чудову співпрацю! 

   


   Ви надихаєте мене на навчання, дякую!

         


      1. ЯДС (мовно - літ.галузь)  Відтворення емоцій літературних персонажей під час прослуховування твору. Збагачення словникового запасу. Короткі повідомлення за допомогою піктограм.

      - Сьогодні слухаємо уривок з казки "Смугастик" Тетяни Стус (Щербаченко). Якщо ви вже скачали "Хрестоматію" сучасної української дитячої літератури, то зможете ще прочитати текст.   (с. 28 - 31)
     




     - Які емоції виникли під час слухання казочки?
     - Відправте мені смайлик, що відповідав вашому настрою.
     - Чому у малюка було так багато імен?
     - З ким Смугастику найбільше подобалось бавитися? Чому?
     - Чим відрізняються всі малята?
     - А ти вже знаєш, хто він - Смугастик?

       - Для відповідей на окремому листку використовуйте друковані букви, малюнки чи піктограми.     Чекаю ваших творчих робіт!
         









        2. Українська мова. Вправляння у виразному читанні реплік в діалозі (читання за ролями). Дослідження значення слів. Правила оформлення діалогу на письмі.

 Діалог - це обмін інформацією між двома або більше людьми у вигляді питань і відповідей.



          - Прочитайте діалог разом із батьками. Зверніть увагу на те, як ведеться розмова, які слова ввічливості вживаються. Висловлювання кожного мовця в діалозі називається РЕПЛІКА.
       

     - Щоб записати діалог, існують певні правила. Якщо діалог надруковано або написано, перед реплікою кожної особи ставиться тире. Відповідь чи репліка іншого учасника розмови пишеться з наступного рядка.
                 


       -   Прочитайте діалог. Спробуйте записати діалог " Зустріч."(5 - 7 реплік)
     

           - Наприклад:

     - Привіт, друже!
     - Вітаю!
     - Дякую за допомогу у садку.
     - Приємно це чути.
     - Влітку пригощу полуницями.
     - О, це чудово, дякую!

      Фізкультхвилинка.

    


      3. Математика.   Позначення часу на макеті годинника.Час. Година. Визначення часу за годинником.
     
    1) Перегляд відеоуроку.


      

       2) Закріплення за підручником. (с.195,№1, Довідничок, с.196, №2, №3) Це усні практичні завдання.

       3) Робота в зошиті: №4 (накреслити два відрізки), №5 ( приклади записати у два стовпчики і розв'язати).
       
      Для тренувальних вправ можна всією сім'єю виготовити макет годинника. Ваші рідні знають, що дуже важливо вміти визначати час не тільки за електронним годинником. Ми будемо розв'язувати задачі, порівнювати години, хвилини. Можливо бабуся і дідусь віддадуть вам старий будильник ( я навчалася за таким). 

          


      


                Тренуйтеся, досягайте успіху всією родиною!

Немає коментарів:

Дописати коментар