вівторок, 5 травня 2020 р.

5 травня

       Привіт всім розумникам, нашим дітям і батькам! Дуже порадували нові творчі роботи  дітей. Приєднуйтесь до нас скептики, які не вірять в необхідність такої праці. Відчуйте на мить себе дитиною, яка отримує позитив від виконаної, нехай маленької, роботи. Діти, ви молодці, творці і розумники! Сьогодні листівка для вас!

 


   Теж вчусь і сьогодні вже маю сертифікат.






    1. ЯДС (матем. галузь). Виконання простих завдань на основі зібраних (наявних даних) .
   Продовжимо роботу за темою " Світ тварин ". Ви ознайомилися із групами тварин. 

         Завдання 1: роздивіться тварин різних груп, порахуйте кількість, запишіть у зошит числами через кому.










    







У вас має бути записано 7  чисел. Наприклад, звірів 12, тому в зошиті пишете
       12,  ,   ,  і так 7 чисел.
          
           Завдання 2: порівняйте ці числа за допомогою знаків >, <, =.
           
           Завдання 3: складіть і розв'яжіть задачу, використавши схему короткої умови, 2 обрані групи і 2 числа. Наприклад:

Задача

   Риб   -    ⬜   шт.
   Птахів  -    ⬜   шт.
   Всього - ?
Розв'язання
            
    ⬜  +  ⬜   =   ⬜  (шт.)

    Відповідь: всього  ⬜ тварин   (або тварини).
        Можете взяти інших тварин.
         
       Фізкультпауза для трудяжек.





      2. Українська мова (2 урока)    1) Читання різних текстів. Розповідь про свої почуття иа емоції від прочитаного. Робота за змістом.  2) Запис речень. Визначення головних слів в реченні.
       
       Прочитайте і порівняйте тексти.

Дивне у поведінці тварин

      Бджоли і джмелі легко визначають час доби і повертаються у свій вулик завжди у певний час. У них крім двох очей, які можна помітити неозброєним оком, є ще троє, що розміщені на панцирі голови. 

Чому бджоли дзижчать?

      Розквітла у лузі тендітна Ромашка. Із радістю умилася прохолодною росою, привітно посміхнулася ласкавому сонечку, що сяяло у чистому небі. І тільки-но зібралася вона привітатися із блакитним Дзвіночком, що квітнув поруч уже кілька днів, як раптом почула дивний звук. Побачила Ромашка, що до неї наближається маленька істота, яка дуже голосно дзижчить. Перелякалася тендітна красуня і хотіла вже стулити свої пелюстки, а Дзвіночок зупинив її:
      - Не бійся, Ромашко, - звернувся він до ніжної красуні, - це маленька бджола-трудівниця.
       - А чому вона так голосно дзижчить? - запитала Ромашка.
   - Насправді вона просто дуже швидко вимахує своїми маленькими прозорими крильцями. Це вони видають такі дивні звуки. Її не варто боятися, - знову пояснив блакитний Дзвіночок.
      Відтоді Ромашка більше не боїться бджолиного дзижчання.

Чому бджоли та інші комахи дзижчать?

    Дзижчання комах – це звук їх працюючих крилець. Деякі комахи махають крильцями повільно, наприклад метелики 8-12 помахів в секунду) тому звук не виникає.
    Інші ж комахи, наприклад комарі, б’ють крильцями дуже часто. У комарів, що роблять крилами 600 помахів в секунду, дзижчання нагадує виття на високих нотах. 


      - Чи сподобалися вам тексти? Які емоції виникли під час читання?
      - Визначте, якого стилю ці тексти - художнього, наукового чи науково-популярного?
      
      Дайте відповіді на запитання до казки:
      - Де розквітла Ромашка?
      - Яка квітка росла поруч із Ромашкою?
      - Чого злякалась Ромашка?
      - Чому бджола голосно дзижчить?  

         Запишіть в зошит речення:

          Бджоли весело гудуть.
       - Про кого говориться? ( про бджіл )
       -Що роблять бджоли? ( гудуть )
       - Гудуть як? ( весело ) 

        Якщо не буде слова весело, ми розуміємо, що мова йдеться про бджіл, ягі гудуть.
     

      В реченнях є головні і другорядні слова. Подивіться відео. 

      


      Виконайте самостійну роботу, зазначену у відео "Спробуй сам".
     В зошит запишіть:

        Проліски цвітуть. Бджоли літають. Лелеки повернулися.

    Отже,в реченнях є головні і другорядні слова. Головні слова - це основа речення.

                       

      3. Образотворче мистецтво. Проста композиція. Презентація власної творчості.

      Спробуйте намалювати будь-яку тварину в дикому або домашньому середовищі і те, що її оточує (олівці, фломастери, фарби).


      (Для зразка можна скористатися розмальовками)

      Бажаю творчої енергії!

Немає коментарів:

Дописати коментар