неділя, 17 травня 2020 р.

19 травня



 Добрий день, новий, чудовий, нехай принесе мир і добро у ваші родини!

               


          Ранкова зустріч "У чому сила родини? "

          Слово РОДИНА - рідне,
         У будинку завжди тепло,
         П'ятеро нас або троє - 
         Разом ми бідам назло!
  
     - Що робить вашу родину сильною. а що - слабкою? На с.56 зошита ЯДС прочитайте слова і впишіть в пелюстки квітки ті, які описують міцну і щасливу родину. Думаю, що першим обрали слово ЛЮБОВ.
    - Коли важливіше згуртуватися - коли в родині свято чи коли виникають труднощі? Чому?
    - Відновіть прислів'я, запишіть, поясніть його значення.
    - Цікаве про силу родини:

    - В одному африканському племені й досі існує цікавий звичай. Щоб показати молодшим силу родини, їм пропонують принести воду, використовуючи величезну посудину з багатьма дірочками. Це можна зробити тільки разом - якщо всі члени родини затулять дірочки своїми долонями. Тому другим словом має бути ДОПОМОГА.

    - Завдання для дослідників: знайдіть традиції взаємодопомоги в українського та інших народів.
    
     1. ЯДС (математична галузь)  Зчитування даних зі схем, таблиць, піктограм. Знаходження необхідних даних для виконання завдань.

     



     



      


    - Часто до схем входять креслення. Ми відчуваємо світ різними органами чуття. Є люди, які предмети, дії, задачі сприймають схематично. Можливо і вам це притаманне.
     
        


       - Для зручності використовуються і таблиці.
     
      


     - Або вже відомі вам піктограми. Прочитайте:



          Завдання для розумників:

       - За допомогою піктограм, схем складіть запитання математичного характеру (на окремому листку). Використовуйте олівці, фломастери, лінійки з геометричними фігурами. Чекаю фото!

      - Для закріплення вивченого працюйте додатково. Роздрукуйте картки, в них виконуйие завдання.

    


        2. Українська мова. Робота з текстом (запитання за змістом прослуханого тексту). Поширення речень. Запис тексту з поширених речень. Дослідження значення слів.

        1)  Слухаємо текст:

      

   2)  Відповідаємо на запитання:

      - Про що цей віршований текст Ганни Чубач?
      - Хто розповідає про родину?
      - Скільки людей у сім'ї дитини?
      - Яких родичей ще названо? (відповіді запишіть на листку або на відео)

   3) Поширюємо речення словами.

         


     4) Записуємо у зошит:

    Оленка (що робить?) читає (що?) журнал (який?) дитячий.

    - Поширте речення за допомогою питань і запишіть:


    Родина (що робить?).........

        Пам'ятайте, що ваші рідні завжди прийдуть на допомогу. Допомагайте і ви їм, бо "cім'я - це фортеця моя ".

       

     
      
   

Немає коментарів:

Дописати коментар