Доброго ранку! Розпочинаємо роботу 29 тижня " Світ тварин "
Дослідницькі запитання:
- Які бувають тварини?
- Як живуть свійські й дикі тварини?
- Чи можуть дикі тварини стати хатніми?
- Чому треба берегти тварин?
1. ЯДС (природознавство) Тварини. Відмінності рослин і тварин. Різноманітність тварин.
1) Тварини і рослини належать до живої природи. У них багато спільного, але є й суттєві відмінності. Які? Давайте досліджувати.
Тварини можуть самостійно рухатися. А жодна рослина рухатися не може.
Тварини споживають тільки органічну їжу, а рослини можуть споживати неорганічну — вуглекислий газ із повітря, мінеральні речовини з ґрунту.
Тварини й рослини по-різному розмножуються, тіло тварин більш компактне, а рослини часто намагаються збільшити площу своєї поверхні. Та найсуттєвішою відмінністю є живлення.
Рослинний світ називають ФЛОРА, тваринний - ФАУНА.
Біологічне розмаїття — це всі різноманітні форми життя на Землі. За даними Комітету з питань довкілля ООН, щороку на нашій планеті зникає 25 тис. видів тварин і рослин — приблизно три види щогодини! За прогнозами вчених, чверть усіх видів рослин і тварин нашої планети перестануть існувати найближчим часом. Так, щороку вчені відкривають нові види, але темпи їх зникнення надто стрімкі (вони зникають приблизно у 1000 разів швидше, ніж це відбувалося б без втручання людини)…
І надалі будемо вчитися допомагати природі.
2) Групи тварин.
- Подивіться відео.
- Повторіть, на які групи поділяються тварини?
4) Потренуйтесь у читанні й записі чисел за розрядними таблицями (с.170, 171)
5) Запишіть за зразком:
30 + 4 = 34 24 = 20 + 4
40 + 5 = 55 =
70 + 8 = 19 =
60 + 9 = 99 =
4. ЯДС(техн. галузь). Виготовлення та оздоблення виробу за зразком та власним задумом. Безпечні прийоми праці.
Дякую за роботу! Чекаю ваші неперевершені вироби!
Дослідницькі запитання:
- Які бувають тварини?
- Як живуть свійські й дикі тварини?
- Чи можуть дикі тварини стати хатніми?
- Чому треба берегти тварин?
1. ЯДС (природознавство) Тварини. Відмінності рослин і тварин. Різноманітність тварин.
1) Тварини і рослини належать до живої природи. У них багато спільного, але є й суттєві відмінності. Які? Давайте досліджувати.
Тварини можуть самостійно рухатися. А жодна рослина рухатися не може.
Тварини споживають тільки органічну їжу, а рослини можуть споживати неорганічну — вуглекислий газ із повітря, мінеральні речовини з ґрунту.
Тварини й рослини по-різному розмножуються, тіло тварин більш компактне, а рослини часто намагаються збільшити площу своєї поверхні. Та найсуттєвішою відмінністю є живлення.
Рослинний світ називають ФЛОРА, тваринний - ФАУНА.
Біологічне розмаїття — це всі різноманітні форми життя на Землі. За даними Комітету з питань довкілля ООН, щороку на нашій планеті зникає 25 тис. видів тварин і рослин — приблизно три види щогодини! За прогнозами вчених, чверть усіх видів рослин і тварин нашої планети перестануть існувати найближчим часом. Так, щороку вчені відкривають нові види, але темпи їх зникнення надто стрімкі (вони зникають приблизно у 1000 разів швидше, ніж це відбувалося б без втручання людини)…
І надалі будемо вчитися допомагати природі.
2) Групи тварин.
- Подивіться відео.
- Повторіть, на які групи поділяються тварини?
3) Закріпіть вивчене, виконавши завдання в зошиті ЯДС на с.49.
Чекаю ваших творчих робіт!
2. Українська мова. Читання різних текстів. Текст-опис. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів. Запис невеликого тексту-опису за поданим зразком.
Про тварин можна знайти багато цікавих текстів. Для розчитування вголос прочитайте це оповідання, вставляючи відповідні слова замість малюнків.
- Як ви думаєте, це казковий сюжет чи достовірний факт? Чому?
- Запишіть у зошит дійових осіб цього твору.
- Згадайте, що таке текст-опис? Описи бувають художні і наукові.
- Прочитайте текст.
Наша киця – красуня. Текст – опис.
Моя домашня улюблениця називається Мурка.
Вона чорного кольору, на передніх лапках має дві біленькі плямки. Шерсть її густа і пухнаста. Довгі вуса сірого забарвлення. На мордочці на мене дивляться двоє зелених спостережливих очей. У нічній темряві вони світяться, як маленькі ліхтарики. Кішка дуже любить чистоту, адже постійно миє себе шершавим язичком. У тваринки пишний хвостик. Вона часто муркотить від задоволення та ластиться.
Отака вона красуня – моя мила Мурка.
- Щоб описати тварину, можна розповісти про її розмір, колір очей, шерсті,її густоту, хвіст. Також описати характер (грайливий, спокійний, дотепний тощо), звички (грати, спати, товаришувати, не любить купатися тощо).
- Спробуйте описати свою тварину, або тваринку своєї мрії, користуючись матеріалами для опису (2-3 речення). Можете добавити фото свого улюбленця.
- Повторіть правила письма власних назв, наведіть приклади.(5-6 слів)
Відпочиньте! Фізкультхвилинка.
3. Математика. Лічба в межах 100. Парні і непарні числа. Розрядна таблиця. Запис двоцифрового числа у вигляді суми розрядних доданків і навпаки.
1) Усний рахунок.
Усні вправи за с. 168,169 підручника (№1-11).
2) Повторимо правило:
Числа, що закінчуються на 0,2,4,6,8, є ПАРНИМИ;
на 1,3,5,7,9, - НЕПАРНИМИ.
Виконайте письмово завдання № 11,12.
3) Розрядна таблиця.
5) Запишіть за зразком:
30 + 4 = 34 24 = 20 + 4
40 + 5 = 55 =
70 + 8 = 19 =
60 + 9 = 99 =
4. ЯДС(техн. галузь). Виготовлення та оздоблення виробу за зразком та власним задумом. Безпечні прийоми праці.
Щоб покращити свій настрій, підготувати подарунок для друга, порадувати молодших братика або сестру. зробити сюрприз для мами, потрібні: бажання, творча енергія, різні матеріали і ваші умілі руки. Будьте обережними при роботі з гострими предметами! Фантазуйте!
Дякую за роботу! Чекаю ваші неперевершені вироби!
Немає коментарів:
Дописати коментар