неділя, 3 травня 2020 р.

4 травня

               Доброго ранку!  Розпочинаємо роботу 29 тижня " Світ тварин "


            Дослідницькі запитання:
  - Які бувають тварини?
  - Як живуть свійські й дикі тварини?
  - Чи можуть дикі тварини стати хатніми?
  - Чому треба берегти тварин?

     1. ЯДС (природознавство)  Тварини. Відмінності рослин і тварин. Різноманітність тварин.

      1)  Тварини і рослини належать до живої природи. У них багато спільного, але є й суттєві відмінності. Які? Давайте досліджувати.



     Тварини можуть самостійно рухатися. А жодна рослина рухатися не може.
     Тварини  споживають тільки органічну їжу, а рослини можуть споживати неорганічну — вуглекислий газ із повітря, мінеральні речовини з ґрунту.
     Тварини й рослини по-різному розмножуються, тіло тварин більш компактне, а рослини часто намагаються збільшити площу своєї поверхні. Та найсуттєвішою відмінністю є живлення.
       Рослинний світ називають ФЛОРА, тваринний - ФАУНА. 

   






         Біологічне розмаїття — це всі різноманітні форми життя на Землі. За даними Комітету з питань довкілля ООН, щороку на нашій планеті зникає 25 тис. видів тварин і рослин — приблизно три види щогодини! За прогнозами вчених, чверть усіх видів рослин і тварин нашої планети перестануть існувати найближчим часом. Так, щороку вчені відкривають нові види, але темпи їх зникнення надто стрімкі (вони зникають приблизно у 1000 разів швидше, ніж це відбувалося б без втручання людини)…
         І надалі будемо вчитися допомагати природі.


  2) Групи тварин.

   - Подивіться відео.



     
         -   Повторіть, на які групи поділяються тварини?
   
         3) Закріпіть вивчене, виконавши завдання в зошиті ЯДС на с.49.   
         
       Чекаю ваших творчих робіт!

        2. Українська мова. Читання різних текстів. Текст-опис. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів. Запис невеликого тексту-опису за поданим зразком.

       Про тварин можна знайти багато цікавих текстів. Для розчитування вголос прочитайте це оповідання, вставляючи відповідні слова замість малюнків.


       - Як ви думаєте, це казковий сюжет чи достовірний факт? Чому?
       - Запишіть у зошит дійових осіб цього твору.

       - Згадайте, що таке текст-опис? Описи бувають художні і наукові.
       - Прочитайте текст.
    
                Наша киця – красуня. Текст – опис.

      Моя домашня улюблениця називається Мурка.
    Вона чорного кольору, на передніх лапках має дві біленькі плямки. Шерсть її густа і пухнаста. Довгі вуса сірого забарвлення. На мордочці на мене дивляться  двоє зелених спостережливих очей. У нічній темряві вони світяться, як маленькі ліхтарики. Кішка дуже любить чистоту, адже постійно миє себе шершавим язичком. У тваринки пишний хвостик. Вона часто муркотить від задоволення та ластиться. 
       Отака вона красуня – моя мила Мурка.



       - Щоб описати тварину, можна розповісти про її розмір, колір очей, шерсті,її густоту, хвіст. Також описати характер (грайливий, спокійний, дотепний тощо), звички (грати, спати, товаришувати, не любить купатися тощо).
      - Спробуйте описати свою тварину, або тваринку своєї мрії, користуючись матеріалами для опису (2-3 речення). Можете добавити фото свого улюбленця.
      - Повторіть правила письма власних назв, наведіть приклади.(5-6 слів)

  Відпочиньте! Фізкультхвилинка.

  



    3. Математика. Лічба в межах 100. Парні і непарні числа. Розрядна таблиця. Запис двоцифрового числа у вигляді суми розрядних доданків і навпаки.
    
 1) Усний рахунок.


    
   Усні вправи за с. 168,169 підручника (№1-11).
      
      2) Повторимо правило:
   Числа, що закінчуються на 0,2,4,6,8, є ПАРНИМИ;
                                             на 1,3,5,7,9, - НЕПАРНИМИ.
   
   Виконайте письмово завдання № 11,12.
     
     3) Розрядна таблиця.

   





       4) Потренуйтесь у читанні й записі чисел за розрядними таблицями (с.170, 171)
     
       5) Запишіть за зразком:
     
       30 + 4 = 34               24 = 20 + 4
       40 + 5 =                    55 =
       70 + 8 =                    19 =
       60 + 9 =                    99 =

      4. ЯДС(техн. галузь).  Виготовлення та оздоблення виробу за зразком та власним задумом. Безпечні прийоми праці.
     
   Щоб покращити свій настрій, підготувати подарунок для друга, порадувати молодших братика або сестру. зробити сюрприз для мами, потрібні: бажання, творча енергія, різні матеріали і ваші умілі руки. Будьте обережними при роботі з гострими предметами! Фантазуйте!

 






       Дякую за роботу! Чекаю ваші неперевершені вироби!


Немає коментарів:

Дописати коментар