середа, 20 травня 2020 р.

21 травня



                 Доброго ранку! З Днем вишиванки!

 

    1. ЯДС (мовно - літ галузь)    Традиції рідного краю. Свята. Збагачення словникового запасу. Створення простих візуальних медіатекстів. 

           День вишиванки відзначають в третій четвер травня.
   Він виник у Чернівцях в 2006 році. Його ініціатор - письменник, журналіст Леся Воронюк, яка будучи студенткою Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича запропонувала ідею акції. Її підтримали інші студенти і викладачі й одяглися відповідно.
   У перший рік учасників флешмобу було небагато, але з кожним роком День вишиванки набуває все більшої популярності, і в цей день надягають український традиційний одяг все більше людей не тільки в нашій країні, а й на планеті.

     
  Останнім часом вишиванка стала своєрідним символом патріотизму і любові до своєї країни. Багато її люблять за стильність і унікальність, адже кожен вишитий на ній візерунок має свій символ і значення.
     У День вишиванки всі, від малого до великого, вбираються і вирушають у своїх справах. Традиційне українське вбрання виглядає дуже святково і дарує всім відмінний настрій.
  Цьогоріч ми святкуємо вдома. Щоб створити піднесений настрій, прикрасьте оселю колажами. У всіх є пам'ятні фото, є картинки до свят в мережі Інтернет. Попросіть батьків посидіти біля вас, щоб повчитися створювати невеликий, але змістовний медіатекст на тему "Моя Україна". Це завдання для наступного тижня, який так і називається. 
       



         - Дякую всім за фото! Вийшло дуже патріотично і мило!


                 

     1. Українська мова.  Вправляння у виразному читанні тексту. Зв'язний переказ подій прочитаного твору (усно), використовуючи слова спочатку, потім, в кінці.
          1) Прочитайте текст кілька разів. Зверніть увагу: є початок і основна частина розповіді. Вам потрібно придумати кінцівку. Спочатку усно (1-2 речення), потім їх записати у зошит.

                      


           2) Спробуйте переказати за частинами, використовуючи слова:
    
       - Спочатку розповідається про сад, який росте біля школи. Там є дерева:...,...,...
       - Потім сад зацвів і у бджілок почалася робота.Вони .............
       - В кінці ........

      - Діти, які вже добре пишуть, можуть списати більше речень.

      Наші родини дружні, наші діти слухняні, розумні, творчі. Виконайте разом пальчикову гімнастику!


              

      
        3. Математика. Годинник. Поравняння годин. Задачі на визначення часу. Додавання і віднімання в межах 100.

  1) Перегляд мультфільму.

                             




     2) Робота за підручником - с.197 - 199.

       №1 усно, довідничок; №2 письмово; задачі 3-6 записати відповіді рядком: 1год, 15год,..........;
       №7 письмово.
     3) Картки для самостійної роботи:

                   


         - Дякую всім, хто роздрукував картки і виконав завдання.

       4. Образотворче мистецтво. Малювання графічними матеріалами , кольоровими пастами, фарбами (на вибір). Простий узор для вишиванки. Презентація результатів власної діяльності.

    1) Наші українські обереги.




        2) Перегляд відео для ознайомлення із зразком для малювання.

                                              



          3) Оберіть матеріали для роботи. Хлопчики можуть оформити узор на сорочці, дівчатка - на сукні, фартушку чи спідничці. Попросіть батьків вирізати виріб!

       Чекаю фото ваших чудових робіт. З Днем вишиванки! Це наше і це - твоє!

             

     





Немає коментарів:

Дописати коментар