Доброго ранку! Працюємо за темою "Ми - українці", "Ми - європейці".
1. ЯДС (природознавство). Україна - моя країна.
Перегляд відео.
1) Українці - хто ми? Попрацюйте за сторінками зошита.
- Отже, ми - українці, різні зовні і за характером, носимо різний одяг, маємо різні вподобання щодо їжі... Але всі хочемо жити в мирі і злагоді на своїй землі. Для нас важливими є слова: Батьківщина, мир, родина, державні символи, народна символіка, рідна природа тощо.
- Попрацюйте за с.58 зошита ЯДС.
2) Що закодовано в українській вишиванці? Попрацюй за сторінками зошита.
- Чому хлопчик вдягнув вишиванку?
- Як Сергійко повівся зі своїми друзями? Чи правильно він вчинив? Чому?
- Чи досить того, що хлопчик попросив у друзів вибачення? Як йому залагодити свою провину?
- Що таке вишиванка? Хто її носить?
- Чи можна сказати, що вишиванка - це просто оздоблена вишивкою сорочка?
- Як прикрашають вишиванку? Чи це просто прикраси? Що означають символи на вишиванці?
( підготуйте відео- або аудіозапис ваших відповідей)
Дослідник української писанки і вишивки Володимир Підгірняк витлумачив абетку вишивки. Тим самим він дав усім охочим можливість дізнатися, який вигляд матиме їхнє ім'я, зашифроване у вишивці.
Звісно, поєднати ці символи самостійно, буде важко, але допомогти зможе спеціально створений для цього сайт "Текстова вишивка". Досліджуйте свої імена у символах разом із батьками.
- Попрацюйте за с.59. (візерунки можна створити і свої)
У вихідні подивіться мультфільми, посміхайтеся, це наше, українське.
2. Українська мова. Повторення про слова, що мають кілька значень. Слова, протилежні за значенням. Запис слів парами. Складання речення з однією парою слів. Читання тексту.
Прошу батьків організувати перегляд відеоуроку для дітей!
- Слухайте і дивіться уважно, виконуйте завдання уроку.
- Закріплення вивченого за с.57 зошита ЯДС.
До зустрічі наступного тижня! Перевіримо ваші знання з вивченого матеріалу.
Немає коментарів:
Дописати коментар