вівторок, 12 травня 2020 р.

13 травня



Доброго і барвистого ранку!


 
     1. ЯДС (мовно - літ. галузь).  Відтворення емоцій літературних персонажей. Аудіоказка. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень.

       - Сьогодні продовжимо тему кольорів. Кожен з вас може створювати настрій за допомогою кольоротерапії. А щоб вчитися було цікаво, добавляйте до завдань певний колір. Вивчаєте нове - допоможе синій, міркуєте над складним завданням - фіолетовий, сумуєте - жовтий або помаранчевий, хочете більше рухатися - червоний, для відпочинку і розслаблення - зелений. Знову допоможе райдуга - веселка. Як же казкарі уявляють її появу? Давайте послухаємо і подивимось.



     - Які емоції персонажів казки ви відчули? Виберіть з таблиці, спробуйте показати мімікою.





          - Запишіть в зошит, які емоції обрали. Моя сім'я, наприклад, першою поставила ЦІКАВІСТЬ. А зображення показали за допомогою піктограм (знайомилися вчора). Це смайлики. Коли ви не бачите друга і ведете переписку у телефоні, то емоції показуєте такими простими зображеннями.



         - Творче завдання: продовжіть і запищіть речення

       Якби я був (була) художником, то...

           2. Українська мова. Вправляння у виразному читанні різних текстів. Запитання до тексту. Передбачення змісту тексту за заголовком. Запис слів, речень. 

         - Сьогодні прочитайте вголос кілька різних текстів. Спробуйте за заголовками передбачити, про що розповідається в текстах. Дайте відповіді на запитання (усно).


       


           - Спишіть останній абзац тексту про пластик. Добавте 1-2 речення про те, чому пластик небезпечний і куди потрібно викидати пластикові вироби.



             3. Математика.    Використання математичних знань та способів для розв'язання навчальних і практичних завдань. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного.

         - Будете працювати за відеоуроком і с.180,181 підручника. Не поспішайте! Слухайте, дивіться, при потребі натискайте на паузу. 




         - Задачу №2 прочитайте, коротку умову накресліть тільки схемою! Задача, схема, розв'язання і відповідь.
         - Задачу №4 записуємо коротко.

Задача 4

     Було - ?
     Луснуло - 6 к.
     Вціліло - 10 к.
    
Розв'язання

     ⬜ + ⬜ = ⬜ (к.)

     Відповідь: намагався надути  ⬜  кульок.

         - Ви побачили, що у №3 є запис невідомого числа за допомогою знака х. Спробуйте спочатку в чернетці, а потім в чистовику записати такі рівняння. Зразок запису відправлю в нашу групу.
        
    Нехай всі кольори природи дарують вам радість і свою енергію! Бережіть природу!

  




Немає коментарів:

Дописати коментар