Доброго і барвистого ранку!
1. ЯДС (мовно - літ. галузь). Відтворення емоцій літературних персонажей. Аудіоказка. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень.
- Сьогодні продовжимо тему кольорів. Кожен з вас може створювати настрій за допомогою кольоротерапії. А щоб вчитися було цікаво, добавляйте до завдань певний колір. Вивчаєте нове - допоможе синій, міркуєте над складним завданням - фіолетовий, сумуєте - жовтий або помаранчевий, хочете більше рухатися - червоний, для відпочинку і розслаблення - зелений. Знову допоможе райдуга - веселка. Як же казкарі уявляють її появу? Давайте послухаємо і подивимось.
- Які емоції персонажів казки ви відчули? Виберіть з таблиці, спробуйте показати мімікою.
- Запишіть в зошит, які емоції обрали. Моя сім'я, наприклад, першою поставила ЦІКАВІСТЬ. А зображення показали за допомогою піктограм (знайомилися вчора). Це смайлики. Коли ви не бачите друга і ведете переписку у телефоні, то емоції показуєте такими простими зображеннями.
- Творче завдання: продовжіть і запищіть речення
Якби я був (була) художником, то...
2. Українська мова. Вправляння у виразному читанні різних текстів. Запитання до тексту. Передбачення змісту тексту за заголовком. Запис слів, речень.
- Сьогодні прочитайте вголос кілька різних текстів. Спробуйте за заголовками передбачити, про що розповідається в текстах. Дайте відповіді на запитання (усно).
- Спишіть останній абзац тексту про пластик. Добавте 1-2 речення про те, чому пластик небезпечний і куди потрібно викидати пластикові вироби.
3. Математика. Використання математичних знань та способів для розв'язання навчальних і практичних завдань. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного.
- Будете працювати за відеоуроком і с.180,181 підручника. Не поспішайте! Слухайте, дивіться, при потребі натискайте на паузу.
- Задачу №2 прочитайте, коротку умову накресліть тільки схемою! Задача, схема, розв'язання і відповідь.
- Задачу №4 записуємо коротко.
Задача 4
Було - ?
Луснуло - 6 к.
Вціліло - 10 к.
Розв'язання
⬜ + ⬜ = ⬜ (к.)
Відповідь: намагався надути ⬜ кульок.
- Ви побачили, що у №3 є запис невідомого числа за допомогою знака х. Спробуйте спочатку в чернетці, а потім в чистовику записати такі рівняння. Зразок запису відправлю в нашу групу.
Нехай всі кольори природи дарують вам радість і свою енергію! Бережіть природу!
Немає коментарів:
Дописати коментар